حضور مدیر کل بهزیستی استان مازندران در خبرگزاری فارس به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار

دکتر فرزاد گوهردهی مدیر کل بهزیستی استان مازندران به مناسبت 17 مرداد و گرامیداشت روز خبرنگار با حضور در دفتر نمایندگی خبرگزاری فارس در مازندان با همکاران این رسانه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مازندران، دکتر گوهردهی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم جابر معافی خبرنگار فقید خبرگزاری فارس، خواستارحمایت و هدایت رسانه ها برای شناساندن خدمات و فعالیت های بهزیستی به آحاد جامعه شد و گفت: رویکرد اصلی همکاری با رسانه بر پایه پرداختن به موضوعات روز و چالش های موجود، در عین جلوگیری از تشویش اذهان عمومی با هدف ارتقا سطح سواد رسانه ای مردم در حوزه سلامت اجتماعی است.
وی با بیان اینکه شناسایی چالش های موجود و بهره گیری از خرد جمعی و شورای رسانه ای تاثیر بسزایی در ارتقا کیفی خدمات بهزیستی دارد، خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی شایسته و به هنگام، جلب مشارکت های بیشتر و حضور شایسته تر مردم و شرکای اجتماعی بهزیستی را بدنبال خواهد داشت.
مدیرکل بهزیستی استان مازندران  با تاکید بر نقش آینده نگری رسانه ها در هدفگذاری ها و برنامه ریزیهای کشور افزود: رسانه ها با آینده نگری و پیش بینی چالش ها و فرصت های احتمالی نقش مهمی در هدفگذاری ها و تصمیم گیریهای مدیران ایفا  میکند.
وی با اشاره به نقش رسانه ها در انعکاس خواسته های مردم ضمن معرفی شماره 3000012322سامانه سد معبر برای طرح مشکلات مردمی در خصوص مناسب سازی معابر و اماکن عمومی خاطرنشان کرد:  بر اساس برآوردها حدود 35 الی 40 درصد افراد جامعه نیازمند استفاده از امکانات مناسب سازی شده هستند و رسانه ها در این خصوص میتوانند نقش بسزایی در  مطالبه گری  از دستگاه ها برای رعایت این موارد ایفا کنند.
 دکتر گوهردهی با بیان اینکه خبرگزاری فارس  با توجه به مخاطبین بی شماری که دارد به شایستگی از عهده رسالت سنگین اطلاع رسانی بر آمده است افزود: خوشبختانه بهزیستی  تعامل بسیار خوبی با خبرگزاری فارس دارد و از این منظر بسیاری از دست آوردها وخدمات این نهاد حمایتی به آگاهی مردم شریف استان می رسد.
وی خواستار تداوم همکاریها برای ارتقا سواد عمومی  در حوزه به زیستن وانعکاس مطالبات مردمی شد و تصریح کرد:  امیدوارم در نتیجه این تعاملات و همکاریها شاهد حداکثر رفاه و حداقل آسیب ها در سطح جامعه باشیم.

کد خبر 21324

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد