حضور مدیر کل بهزیستی استان مازندران در خبرگزاری ایرنا به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار

دکتر فرزاد گوهردهی مدیر کل بهزیستی استان مازندران به مناسبت 17 مرداد و گرامیداشت روز خبرنگار با حضور در دفتر نمایندگی خبرگزاری ایرنا در مازندان با همکاران این رسانه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزستی استان مازندران دکتر گوهردهی با اشاره به تشدید فعالیت رسانه ها در دوران همه گیری کرونا گفت: رسانه های استان بخصوص خبرگزاری ایرنا که مورد وثوق عمده مردم استان است، اقدامات شایسته ای در حوزه اطلاع رسانی ، معرفی راه های کنترل و پیشگیری از ابتلا به کرونا داشتند.
وی ضمن ابراز خرسندی از ارتباط موثر بهزیستی با رسانه های استان افزود: خوشبختانه خبرگزاری ایرنا در کنار بهزیستی در حوزه کنترل و مدیریت آسیب های اجتماعی تلاش های فراوانی داشته و بهزیستی برای شناساندن وظایف و خدمات خود به آحاد مردم، نیازمند حفظ و تقویت این تعامل دو سویه است.
دکتر گوهردهی ضمن ارائه گزارش مختصری از اقدامات بهزیستی در دوران کرونا، با تقدیر از مدافعان سلامت استان و تاکید بر نقش آنها در کنترل این بیماری خاطرنشان کرد: در کنار مدافعان سلامت، مادریاران، پدریاران، کودک یاران و پرستان و مربیان مراکز تحت نظارت بهزیستی نیز نقش بسزایی در جلوگیری از ورود آلودگی به مراکز داشتند که از آنها بعنوان مدافعان به زیستن قدردانی میکنم.
مدیر کل بهزیستی استان مازندران ، شناسایی مناطق تحت آسیب ، نظارت دقیق بر مراکز شبانه روزی و جلب و جذب کمک های مردمی را سه رویکرد مهم بهزیستی در همه گیری کرونا عنوان کرد و با اشاره به رزمایش همدلی مومنانه  افزود: در فاز دوم رزمایش همدلی مومنانه بهزیستی مازندران برای نخستین بار در کشور اقدام به آماده سازی هزار پک لوازم بهداشتی برای توزیع در میان نیازمندان نموده است  .
وی پرداخت تسهیلات کمک ودیعه مسکن و راه اندازی کارگاه های تولیدی ماسک و گان را یکی از اقدامات بهزیستی در حمایت از اقتصاد خانوارهای تحت پوشش عنوان کرد و درخصوص حمایت از مشاغل آسیب دیده افزود: 13 گروه شغلی برای ثبت در سامانه مشاغل آسیب دیده معرفی شده بودند که با پیشنهاد بهزیستی مازندران و حمایت استاندار محترم مهد های کودک نیز در گروه مشاغل آسیب دیده قرار گرفتند تا بخشی از زیان ناشی از تعطیلی ها برای آنها جبران شود.
دکتر گوهردهی در پایان  خبر گزاری ایرنا را رسانه‌ای تاثیرگذار در میان مردم دانست و ضمن قدردانی از فعالیت‌های مدیریت و خبرنگاران این مجموعه در حوزه اجتماعی، خواستار پوشش و حمایت حداکثری این رسانه از خدمات دولت به مددجویان تحت پوشش شد.

کد خبر 21323

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد