در رسانه| آغاز پویش همدلی مؤمنانه در چهارمحال و بختیاری/ کمک‌ها تا پایان ماه صفر ادامه دارد

سرپرست اداره‌کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: پویش همدلی مومنانه در قالب نهضت «ایران همدل» همگام با سایر دستگاه‌ها در استان از عید غدیرخم آغاز شد و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

 معصومه محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با بیان اینکه پویش همدلی مومنانه در قالب نهضت «ایران همدل» همگام با سایر دستگاه‌ها و نهادهای فعال از عید غدیرخم در چهارمحال و بختیاری آغاز شد، گفت: این پویش با شعار «کرامت علوی، شور حسینی» در استان اجرا می‌شود.

سرپرست اداره‌کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این پویش در راستای تأکید مقام‌ معظم رهبری بر ادامه روند کمک‌های مردمی به نیازمندان تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت، افزود: هدف از راه‌اندازی این پویش جمع‌آوری کمک‌های معیشتی، تهیه لوازم کمک آموزشی و نوشت‌افزار برای دانش‌آموزان و دانشجویان برای جامعه هدف سازمان بهزیستی و همچنین تهیه اقلام بهداشتی و درمانی مورد نیاز پیشگیری از کرونا برای مددجویان مقیم در مراکز نگهداری شبانه‌روزی معلولان و سالمندان است.  

وی با اعلام شماره کارت سازمان بهزیستی کشور گفت: خیرین می‌توانند کمک‌های خود را به شماره   ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۰۷۰۷۰۷۵  واریز و یا با استفاده از نرم افزارهای سکه، آپ، تاپ، همراه کارت، ستاره یک، کیپاد و کد های دستوری  #۱۴*، #۹*۷*۷۳۳*، #۵*۵*۷۴۱*، #۳۰۰*۷۴۲*، #۲۵*۶*۷*، #۱* نسبت به مشارکت در این پویش اقدام کنند.

محمدی اضافه کرد: ادارات بهزیستی شهرستان‌های سراسر استان آماده دریافت کمک‌های غیرنقدی شامل نذورات ماه محرم و صفر، جیره‌های خشک غذایی و اقلام بهداشتی خیرین هستند.

کد خبر 21315

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد