پویش همدلی مومنانه در نهضت ایران همدل

پویش همدلی مومنانه در قالب نهضت ایران همدل همگام با سایر دستگاه‌ها و نهادهای فعال از «عید غدیر خم تا پایان ماه صفر» آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری"  معصومه محمدی"  با  اعلام این خبر گفت: این پویش در قالب ایران همدل از عید غدیر خم تا پایان ماه صفر با شعار کرامت علوی، شور حسینی اجرا می شود.

محمدی افزود: این پویش در راستای تاکید مقام‌ معظم رهبری بر ادامه روند کمک های مردمی به نیازمندان آغاز و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان اضافه کرد: هدف ازراه اندازی این پویش، جمع آوری کمک های معیشتی برای جامعه هدف سازمان بهزیستی، تهیه لوازم کمک آموزشی و نوشت‌ افزار برای دانش‌آموزان و دانشجویان جامعه هدف سازمان بهزیستی و همچنین تهیه اقلام بهداشتی و درمانی مورد نیاز پیشگیری از کرونا برای مددجویان مقیم در مراکز نگهداری شبانه روزی معلولان و سالمندان است.

محمدی با اعلام شماره کارت سازمان بهزیستی کشور گفت: خیرین می توانند کمک های خود را به شماره   ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۰۷۰۷۰۷۵  واریز و یا با استفاده از نرم افزارهای سکه، آپ، تاپ، همراه کارت، ستاره یک، کیپاد و کد های دستوری  *۱۴#، *۷۳۳*۷*۹#، *۷۴۱*۵*۵#، *۷۲۴*۳۰۰#، *۷*۶*۲۵#، *۱# نسبت به مشارکت در این پویش اقدام کنند.

وی افزود: ادارات بهزیستی شهرستان های سراسر استان آماده دریافت کمک‌های غیرنقدی شامل نذورات ماه محرم و صفر، جیره های خشک غذایی و اقلام بهداشتی خیرین هستند.

کد خبر 21313

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد