در رسانه | گام دوم پویش همدلی مومنانه در بهزیستی ایلام آغاز شد

ایلام- مدیر کل بهزیستی ایلام با اشاره به آغاز پویش همدلی مومنانه همزمان با عید غدیر خم، گفت: این پویش در قالب ایران همدل از عید غدیر خم تا پایان ماه صفر اجرا می شود.

زهرا همتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این پویش در راستای تاکید مقام معظم رهبری برای جمع آوری کمک‌های مردمی به نیازمندان آغاز و از امروز تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: این پویش با توجه به شیوع کرونا و در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید به منظور جمع آوری کمک‌های مردمی برای جامعه هدف بهزیستی، تهیه وسایل آموزشی و نوشت افزار برای دانش‌آموزان و دانشجویان مددجو و همچنین تهیه اقلام بهداشتی و درمانی مورد نیاز پیشگیری از کرونا برای مددجویانی که در مراکز نگهداری شبانه روزی معلولان و سالمندان نگهداری می‌شوند اجرا می‌شود.

همتی ضمن دعوت از عموم افراد خیر و نیکوکاری که دارای تمکن مالی مناسب هست ابراز امیدواری کرد همچون مرحله نخست نهضت همدلی مومنانه این مرحله نیز با استقبال و مشارکت حداکثری مردم نوع دوست اجرا شود.

وی گفت: عموم مردم‌می توانند کمک‌های نقدی خود به جامعه هدف این سازمان در این پویش را با کدهای دستوری *۱۴#، *۷۳۳*۷*۹#، *۷۴۱*۵*۵#، *۷۲۴*۳۰۰#، *۷*۶*۲۵# و *۱# پرداخت کنند.

مدیر کل بهزیستی ایلام همچنین نحوه جمع آوری کمک‌های غیرنقدی شامل نذورات ماه محرم و صفر به صورت اقلام و یا جیره‌های خشک غذایی را از طریق تحویل به ادارات بهزیستی شهرستان‌های سراسر استان اعلام کرد.

کد خبر 21311

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد