در رسانه| دعوت بهزیستی ایلام برای شرکت در گام دوم پویش همدلی مومنانه

ایلام - ایرنا - مدیرکل بهزیستی ایلام با اشاره به آغاز پویش همدلی مومنانه در نهضت ایران همدل همزمان با عید غدیر خم گفت: این نهضت در قالب پویش ایران همدل از امروز عید غدیر خم تا پایان ماه صفر با شعار کرامت علوی، شور حسینی اجرا می شود.

زهرا همتی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پویش در راستای تاکید مقام‌ معظم رهبری برای جمع آوری کمک های مردمی به نیازمندان آغاز و از امروز تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: این پویش با توجه به شیوع کرونا و در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید به منظور جمع آوری کمک های مردمی برای جامعه هدف بهزیستی، تهیه وسایل آموزشی و نوشت‌ افزار برای دانش‌آموزان و دانشجویان مددجو و همچنین تهیه اقلام بهداشتی و درمانی مورد نیاز پیشگیری از کرونا برای مددجویانی که در مراکز نگهداری شبانه روزی معلولان و سالمندان نگهداری می شوند، اجرا می شود.

به گفته مدیرکل بهزیستی ایلام، کمک های جمع آوری شده در این پویش در اختیار مددجویان زیر پوشش قرار خواهد گرفت.

وی ضمن دعوت از عموم‌ افراد خیر و نیکوکاری که دارای تمکن مالی مناسب هستند، ابراز امیدواری کرد: همچون مرحله نخست نهضت همدلی مومنانه این مرحله نیز با استقبال ومشترکت حداکثری مردم نوعدوست اجرا شود.

وی گفت: عموم‌ مردم‌می توانند کمک های نقدی خود به جامعه هدف این سازمان در این پویش را به شماره حساب های مشارکتهای مردمی بهزیستی را به شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۰۷۰۷۰۷۵ واریز کرده یا به سایت www.behzisti.ir مراجعه کنند.

وی سایر راه های همدلی را شاما موارد ذلی اعلام کرد:

www.behzisti.ir

 شماره کارت:
6367957070707075

 نرم افزارهای:
سکه، آپ، ۷۲۴، تاپ، همراه کارت، ستاره یک، کیپاد

کدهای دستوری:
*14#
 *733*7*9#
*741*5*5#
*724*300#
*7*6*25#
*1#

مدیرکل بهزیستی ایلام همچنین نحوه جمع آوری کمک‌های غیرنقدی شامل نذورات ماه محرم و صفر بصورت اقلام و یا جیره های خشک غذایی را به ادارات بهزیستی شهرستان های سراسر استان تحویل دهند.

به گفته وی، در مرحله نخست پویش همدلی مومنانه که همزمان با ماه مبارک رمضان اجرا شد  کمک مردمی افراد خیر برای جامعه هدف این سازمان جمع آوری و بین مددجویان توزیع شد.

۳۸ هزار نفر در استان ۵۸۰ هزار نفری ایلام زیر پوشش خدمات حمایتی بهزیستی قرار دارند.

کد خبر 21309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد