پویش کمک های مومنانه تا پایان ماه صفر ادامه دارد

مرحله دوم پویش کمک های مومنانه از عید سعید غدیر آغاز شده و تا پایان ماه صفر ادامه دارد که در این قالب به افراد دارای معلولیت و مددجویان بهزیستی کمک های خاصی ارائه می شود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، امین شاهرخی با بیان مطلب بالا و این توضیح که این اقدام در قالب "ایران همدل" از عید غدیر آغاز شده و تا پایان ماه صفر ادامه دارد، افزود: امسال با توجه به همه گیری ویروس کرونا در آغازین روزهای سال جدید، مقام معظم رهبری فرامینی را برای حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه ابلاغ فرمودند که در این راستا، کمک های مطلوبی به افراد نیازمند صورت گرفت.
وی افزود: اخیرا نیز ایشان بر ادامه روال پیش تاکید ورزیده و خواستار حمایت های مومنانه مردم از اقشار کم درآمد شده اند که راه اندازی در مقطع فعلی در اجابت به فرمان مقام معظم رهبری است. 
مدیرکل بهزیستی استان تهران در ادامه بیان داشت: "کرامت علوی، شورحسینی" عنوانی خاص است که در "ایران همدل" همه را برای کمک به جامعه هدف ترغیب می کند تا لوازم کمک آموزشی و نوشت افزار برای دانش آموزان و دانشجویان، اقلام بهداشتی و درمانی برای افرادی که در مراکز، نگهداری می شوند و سبدهای کالا برای عموم نیازمندان و افراد دارای معلولیت فراهم کنیم. 
این مسئول "ایران همدل" را فعالیتی بین دستگاهی در سراسر ادارات و دستگاه های اجرایی معرفی کرد و گفت: تمامی ستادها، مراکز و مجتمع های بهزیستی در سراسر استان تهران آماده دریافت هدایای نقدی و غیر نقدی مردم هستند تا بتوانیم مایحتاج زندگی و هرآنچه که مورد نیاز جامعه هدف است را تامین نموده و آبرومندانه به دست آن ها برسانیم. 
مدیرکل بهزیستی استان تهران در پایان با تشکر از خیران و مردم استان تهران که در کمک های مومنانه ماه مبارک رمضان، بهزیستی را مورد عنایت خود قرار دادند، خاطرنشان کرد: ما آمادگی کامل داریم تا در قالب پویش "ایران همدل"  نذورات، اقلام و یا جیره های خشکی که مردم برای اطعام و نذورات در نظر گرفته اند را در اختیار خانواده های جامعه هدف بهزیستی استان تهران قرار داده تا اطعام و نذورات مردم و خیران در مسیر خاص خود به دست نیازمندان واقعی برسد.

کد خبر 21297

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد