پیام تبریک مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت روز خبرنگار

دکتر محسن مرادی طی پیامی به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار، این روز را به فعالان عرصه رسانه تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه وبویراحمد : دکتر محسن مرادی، مدیر کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویر احمد ، به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار طی پیامی این روز را به فعالان عرصه رسانه تبریک گفت.

متن پیام دکتر محسن مرادی مدیر کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویر احمد به این شرح است:

«باسمه تعالی            

هفدهم مردادماه، سالروز شهادت محمود صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، بهانه و فرصتی برای تقدیر و سپاس از جامعه خبرنگاری و رسانه‌ای ایران است. فرصتی که هم زمینه‌ای برای نشان دادن جایگاه و اهمیت عرصه رسانه برای عموم مردم و هم بهانه‌ای برای تکریم و تقدیر از فعالان و زحمتکشان عرصه رسانه است.
خبرنگاران، فرهیختگان عرصه دانایی و اطلاع‌رسانی هستند و بی‌آنکه ادعایی داشته باشند، در توسعه آگاهی عمومی در کشور ایفای نقش می‌کنند.
فعالان عرصه خبر و رسانه در تمامی مراحل توسعه کشور، با حساسیت و مسوولیت‌پذیری، همگام با مسوولین و همراه با مردم بوده‌اند. دقت نظر،‌ توجه به مطالبات مردم، ازخودگذشتگی در بسیاری از مسائل و دغدغه‌های شخصی، از مهمترین ویژگی‌ها و رسالت‌های خبرنگاری است.
حال که شیوع ویروس منحوس کرونا، زمینه دیدار و عرض تبریک و خداقوت حضوری را گرفته است، اینجانب بدینوسیله مراتب قدردانی مجدد خود را از تمامی صاحبان قلم و پیام‌آوران عرصه‌ دانایی اعلام میدارم و تندرستی و موفقیت را، در سایه‌ الطاف خداوند باری تعالی و در راستای اعتلاء نام ایران اسلامی برای تمامی خبرنگاران و فعالان عرصه خبر آرزو دارم».
                              دکتر محسن مرادی
                          مدیر کل بهزیستی استان 
                           کهگیلویه و بویر احمد 
                                                                                 

کد خبر 21280

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد