بهزیستی خراسان رضوی شاید جزء اولین‌های کشور است که به هنر در بازتوانی استعدادهای معلولین پرداخته‌ است

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی از مقامات بهزیستی کشور و مدیران کل بهزیستی استان‌های یازده‌گانه شرکت‌کننده در جشنواره تئاتر افراد دارای معلولیت در مشهد قدردانی و تلاش آنها را ستود.

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی از مقامات بهزیستی کشور و مدیران کل بهزیستی استان‌های یازده‌گانه شرکت‌کننده در جشنواره تئاتر افراد دارای معلولیت در مشهد قدردانی و تلاش آنها را ستود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی دکتر حمیدرضا پوریوسف از هیأت داوران و همکارانش در معاونت پشتیبانی و توانبخشی بهزیستی استان  و روابط عمومی که فعالیت‌های اجرایی، نظارتی، هماهنگی و لجستیکی جشنواره را برعهده داشتند تشکر کرد.

وی ضمن اشاره به سابقه‌ی برگزاری جشنواره‌های فرهنگی هنری معلولین در خراسان رضوی گفت: ما شاید جزو اولین‌های کشور باشیم که به هنر در بازتوانی استعدادهای معلولین پرداخته‌ایم و تا کنون ده جشنواره در زمینه‌های تئاتر، موسیقی، آثار ادبی، نمایشنامه‌نویسی، نمایشنامه‌ی رادیویی و دل‌نوشته‌های افراد دارای معلولیت را در این استان برگزار کرده‌ایم که بیشترین فراوانی مربوط به تئاتر معلولین می‌باشد.

رئیس جشنواره‌ی منطقه‌ای زاگرس و آفتاب افزود: تلاش‌های زیادی در سطح کشور و استان انجام می‌شود تا گروهی از شهروندان توانخواه که فرصتی برای ظهور و بروز استعدادها و توانایی‌های خود در جامعه نیافته‌اند بتوانند در میدانی از آن خودشان، این استعدادها را به جامعه بنمایانند و بر توانمندی‌های بیکران خود، به عنوان وسیله‌ای برای رسیدن به استقلال اجتماعی، تکیه کنند.

پوریوسف گفت: امسال این جشنواره به خاطر بیماری کووید 19 به صورت آنلاین و نیمه حضوری برگزار گردید که بخش نیمه‌حضوری آن مربوط به بازبینی تئاترهای ساخته شده توسط داوران در استان‌های شرکت‌کننده بود و بخش آنلاین جشنواره، همین افتتاحیه و اختتامیه بود که به فاصله‌ی چهار روز در مشهد و با حضور هیأت داوران انجام گرفت.

کد خبر 21275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد