هنر در تغییر نگرش جامعه نسبت به توانمندی‌های افراد دارای معلولیت، نقشی بی‌بدیل دارد

به گزارش روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی، رئیس سازمان بهزیستی در پیامی به این مراسم که به صورت مجازی و لایو برگزار گردید، برای رسیدن به جامعه‌ای که عدالت را برای همگان فراهم کند تأکید کرد.

مراسم اختتامیه جشنواره‌ی تئاتر معلولین مناطق  آفتاب زاگرس عصر امروز 16 مرداد با حضور مدیران بهزیستی استان و اعضای هیأت داوران جشنواره در سالن محوطه اداره کل بهزیستی خراسان رضوی برگزار و نفرات برتر و برگزیده‌ی جشنواره معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی، رئیس سازمان بهزیستی کشور در پیامی به این مراسم که به صورت مجازی و لایو برگزار گردید، برای رسیدن به جامعه‌ای که عدالت را برای همگان فراهم کند تأکید کرد.

دکتر قبادی‌دانا در این پیام که توسط مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی قرائت شد نقش هنر را بازتوانی و بازشناسی استعدادهای توانخواهان دانست و گفت: نتیجه‌ی این ابزار تعالی انسانی، بروز و ظهور خصایص انسانی و تجلی مشارکت و مسؤولیت‌پذیری اجتماعی برای تحقق عدالت اجتماعی در جهت احقاق حقوق افراد دارای معلولیت می‌باشد.

وی تأکید کرد: هنر در تغییر نگرش جامعه نسبت به توانمندی‌های افراد دارای معلولیت، نقشی بی‌بدیل دارد و می‌تواند فرصت‌های بسیار خوبی برای موفقیت‌های این گروه بزرگ اجتماعی فراهم سازد.
وی در این پیام از مدیران بهزیستی خراسان رضوی به عنوان میزبان و همچنین مدیران بهزیستی دو منطقه‌ی زاگرس و آفتاب به جهت فراهم کردن تمهیدات شرکت مددجویان هنرمندشان در این جشنواره قدردانی کرد.

کد خبر 21274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد