جشنواره کشوری تئاتر افراد دارای معلولیت با انتخاب نفرات برتر این جشنواره به کار خود در مشهد پایان داد

جشنواره کشوری تئاتر افراد دارای معلولیت ویژه گروه «آفتاب زاگرس» به‌صورت آنلاین و با حضور دکتر پوریوسف مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی و دکتر فیروزی معاون توانبخشی بهزیستی استان ، داوران جشنواره و با انتخاب نفرات برتر این جشنواره به کار خود در مشهد پایان داد .

جشنواره کشوری تئاتر افراد دارای معلولیت ویژه گروه «آفتاب زاگرس» به‌صورت آنلاین و با حضور دکتر پوریوسف مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی و دکتر فیروزی معاون توانبخشی بهزیستی استان ، داوران جشنواره  و با انتخاب نفرات برتر این جشنواره به کار خود در مشهد پایان داد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی جشنواره کشوری تئاتر هر ساله در چهار گروه منطقه آفتاب، زاگرس، کویر و خلیج فارس ویژه افراد دارای معلولیت برگزار می‌شود که خراسان رضوی در گروه کویر قرار دارد.

امسال جشنواره به دو گروه منطقه آفتاب و زاگرس و منطقه کویر خلیج فارس تقسیم شد که هر گروه نیمی از استان‌های کشور را در بر می‌گیرند.

با توجه به شیوع ویروس کرونا مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر به تعویق افتاد و نمایش فیلم‌ها برای داوران نیز از ۱۳ الی ۱۵ مرداد ماه در مجتمع فرهنگی آفتاب ولایت اجرا گردید  و استان‌های اصفهان، البرز، ایلام، تهران، چهارمحال و بختیاری، قم، کردستان، لرستان، کرمانشاه، مرکزی و همدان در گروه «آفتاب زاگرس» قرار داشتند که داوری‌ها و نحوه گزینش آثار برتر، مراسم اختتامیه و اهدای جوایز به صورت انلاین برگزار شد

لازم به ذکر است ۱۶۳ اثر به جشنواره ارسال شده که ۵۷ اثر به مرحله بازبینی رسید و در نهایت ۳۰ اثر برگزیده شدند که ۹ اثر در فضای خیابانی، ۹ اثر در فضای صحنه‌ای و ۱۲ اثر تئاتر کودک و نوجوان به مرحله پایانی راه یافتند

کد خبر 21273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد