تهران| قدس |اخبارکوتاه بهزیستی شهرستان قدس در هفته بهزیستی

همزمان با گرامیداشت سی و نهمین سالروز تاسیس بهزیستی برنامه های مختلف در شهرستان قدس اجرا شد .

برگزاری کارگاه فرزند پروری در بهزیستی شهرستان قدس 
به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان قدس ، به مناسبت دهه کرامت و سی و نهمین سال تشکیل بهزیستی کشور کارگاه فرزند پروری در باشگاه باران شهرستان قدس برگزار شد.
گفتنیست: این کارگاه با حضور 50 نفر از مادران و بانوان ورزشکاربوده و توسط موسسه طب روان تحت نظارت اداره بهزیستی شهرستان قدس و تدریس دکتر جامه بزرگی، همچنین دومین جلسه  این کارگاه نیز برای 40 نفر از بانوان و مادران با تدریس دکتر برادری برای شهروندان و ماردان ورزشکار برگزار شد.
حضور خادمین حرم حضرت امام رضا (ع) در مرکز بهزیستی شهرستان قدس 
به مناسبت دهه کرامت و میلاد با سعادت امام رضا (ع) خادمین حرم رضوی و فرمانده سپاه و بسیج شهرستان قدس به همراه دیگر مسئولین در مرکز اقامتی طلوع طلایی دریا حضور داشته و پرچم بارگاه ملکوتی ثامن الحجج را در میان مددجویان به اهتزاز در آوردند.
قابل ذکر است:در این حضور گرم که توسط مسئولین و خادمین حرم رضوی بود اجرای مراسم مولودی خوانی و سخنرانی مسئولین از مددجویان مرکز اقامتی طلوع طلایی دریا دلجویی شد. 
دیدار مدیران و فرزندان مهدهای کودک با رئیس و پرسنل بهزیستی شهرستان قدس 
به مناسبت هفنه بهزیستی مسئولین مهدهای کودک بهزیستی شهرستان قدس به همراه فرزندان مهدها با رئیس و پرسنل این اداره دیدار داشته و با اهداء گل هفته بهزیستی را تبریک گفتند.
رئیس بهزیستی شهرستان قدس گفت: در حال حاضر هشت مهد کودک فعال در شهرستان وجود دارد و بهزیستی متولی امر ثبت نام کودکان در مقطع پیش دبستانی  است؛ از نظر قانون،  ثبت نام در پیش دبستانی ها حق مهدهای کودک است و دقت درخصوص ارائه خدمات بهتر و رعایت استاندارد در مهدهای کودک بسیار مهم است.
سخنرانی رئیس اداره بهزیستی شهرستان قدس در نماز جمعه شهرستان قدس 
نیک افشار ضمن تبریک به مناسبت سی و نهمین سال تشکیل سازمان بهزیستی و گرامیداشت یاد و خاطره شهداء به ارائه عملکرد بهزیستی شهرستان قدس پرداخت؛ وی درخصوص تعین معلولیت ها در بهزیستی گفت: پیشگیری در این زمینه بسیار مهم است و با فعالیتهای مهم که در معاونت های بهزیستی انجام می شود مقدار قابل توجهی از معلولیت ها کاسته شده است.
نیک افشار تصریح کرد آموزش مهارت های زندگی در خانواده ها بسیار مهم و ضروری است و بهزیستی قدس با برگزاری کلاس های آموزشی در این خصوص بسیار موفق بوده و همچنین در دوران نوجوانی برگزاری کلاس آموزشی را از عملکردهای این شهرستان عنوان کرد.
شایان ذکر است: در حاشیه نماز جمعه این هفته شهرستان قدس کارشناسان اداره وهمچننین اورژانس اجتماعی به ارائه خدمات مشاوره رایگان پرداختند.

کد خبر 2127

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد