پیام مدیر کل بهزیستی بمناسبت روز خبرنگار

۱۷ مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید صارمی و یادآور حماسه آفرینی های آنهایی است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح دادند

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، مدیرکل بهزیستی استان بمناسبت روز خبرنگار با صدور پیامی این روز را به فعالان این عرصه تبریک گفتند .

در متن پیام علیرضا ایزدپور آمده است:

خبرنگاران ، اصحاب رسانه و فعالان عرصه اطلاع رسانی

با سلام و احترام
۱۷ مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید صارمی و یادآور حماسه آفرینی های آنهایی است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح دادند خبرنگاران به راستی تجسم امانت، تعهد، دلسوزی و وظیفه‌شناسی‌اند. نقش جامعه خبرنگاری در ارائه تصاویری واقعی از رویدادهای مختلف و اعمال شکلی از نظارت عمومی بر مسئولان و دستگاه‌های اجرایی نه تنها بی‌بدیل و غیرقابل انکار بلکه شایسته توجه و تقدیر است.

 نام گذاری هفدهم مرداد به نام روز خبرنگار، فرصت و بهانه‌ای است برای پاسداشت خدمات انسان‌های شایسته و حقیقت طلبی که چشم بیدار جامعه و زبان گویای مردم هستند. انسانهای آزاداندیشی که از وجودشان، انتشار دانایی و گسترش آگاهی معنا می‌یابد. آن‌ها که وجدان بیدار جامعه و تصویرگر عینی زمان خویشند و با بیان نافذ، شیوا و گیرایشان، بی‌پروا وظیفه قلم را که نگاشتن حقیقت است پاس می‌دارند و رسالت خطیر خود را به جا می‌آورند.

اینجانب فرارسیدن این روز را به همه پیشگامان دانایی در عرصه رسانه و اطلاع‌رسانی تبریک عرض نموده، از خداوند متعال توفیق ایفای نقش خطیرتان را در خدمتگزاری هر چه بیشتر به مردم و اعتلای میهن اسلامی خواستارم.

علیرضا ایزدپور

مدیرکل بهزیستی استان سمنان

کد خبر 21266

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد