تبریک مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی  به مناسبت روزخبرنگار

متن پیام دکتر فرگل صحاف به این شرح است:

قسم به قلم و آنچه از عطر نوشتن می­ تراود! 

۱۷مرداد ماه نه یک روز خاص در تقویم که معادل ۳۶۵ روز سال است. ۳۶۵ روز دویدن، ۳۶۵ روز دیدن و نوشتن، ۳۶۵ روز به وقت انسانیت.

به راستی که خبرنگاران را باید وجدان بیدار جامعه نامید. وجدانی که تمام ۲۴ ساعت شبانه روز بیدار است. رد پای خبرنگاران را همه جای شهر می توان دید. گاه فریاد می شوند و از درد مردم می گویند، گاه قبای کارشناسی به تن کرده و کاستی ها می گویند و گاه ساز شیرین امید می نوازند به گوش مردم.
و چه خوش است لحظه ای که ما از قلم به دستان بنویسیم تا بدانند همیشه منت دار تمام عزیزانی هستیم که با اطلاع رسانی، آگاه سازی، رساندن صدای مردم به خصوص نیازمندان به گوش ما، مسیر فعالیت ما در بهزیستی را هموارتر می کنند. نقش اهالی رسانه در اصلاح جامعه بر هیچ کس پوشیده نیست و به همین دلیل اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی در راستای افزایش و تقویت تعامل با اصحاب رسانه اقدام به تشکیل میز مشترک کاری رسانه و بهزیستی نموده است  تا علاوه بر بهره مندی هرچه بیشتر از افکار، ایده ها و پیشنهادات اصحاب رسانه، ارتباط خود با خبرنگاران را دوسویه و مستمر کند. 
از خداوند متعال برای تمام عزیزانی که با قلم پر شور خود، در طول سال همراه و یاور ما بوده اند، آرزوی توفیق روز افزون و قلمی پر توان دارم.
دکتر فرگل صحاف
مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی

کد خبر 21262

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد