استان سمنان ا  همایش روابط عمومی شهرستانهای تابعه

نادیده گرفتن رسانه سبب نادیده گرفتن خود دستگاه می شود و این امر نشان از قدرت رسانه‌ها دارد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان همایش روابط عمومی بهزیستی شهرستانهای تابعه استان سمنان با حضور علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان  ، یحیایی معاون روابط عمومی تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان، جهانگیریان مدیر خبرگزاری ایرنا برگزار شد.

در این همایش آقای نوحی معاون پشتیبانی و منابع انسانی، خانم محقق مسئول ارزیابی عملکرد، همتیان مسئول حراست و آقای گلینی رئیس اداره فناوری ارتباطات و رابطین شهرستانهای تابعه، حضور داشتند.

علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان ضمن تاکید بر شعار هفته بهزیستی در سال ۹۸ مبنی بر "بهزیستن در گام دوم، شفافیت، توانمند سازی، ارتقای سلامت اجتماعی " اذعان داشت: جایگاه  روابط عمومی در نشر اخبار و فعالیتهای بهزیستی  از اهمیت ویژه ای برخور دار است.

ایزدپور در ادامه با اشاره به اهمیت و نقش رسانه، بیان کرد: نادیده گرفتن رسانه سبب نادیده گرفتن دستگاه می شود و این امر نشان از قدرت رسانه‌ها دارد.

 وی رسانه‌ها را قوه چهارم در کشور معرفی و اضافه کرد: قوه‌های دیگر در کشور برای موفقیت باید با رسانه‌ها ارتباط مستمر داشته باشند.

مدیر کل بهزیستی استان سمنان در این همایش از حمایتهای معاون پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل و تلاش و زحمات مسئول روابط عمومی و کارشناسان روابط عمومی در ستاد و شهرستانها تقدیر و تشکر کرد.

حجت الله یحیایی یحیایی معاون روابط عمومی تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان  دراین همایش ضمن تبریک هفته بهزیستی از مدیر کل بهزیستی استان سمنان بعنوان یکی از برجسته ترین چهره های رسانه ای یاد کرد و ازتلاشها و فعالیتهای چشمگیر در چندسال اخیر اداره کل بهزیستی استان سمنان تقدیر و تشکر کرد.

یحیایی اظهار داشت: در چند سال اخیر شاهد تلاش خیلی خوبی از اداره کل بهزیستی و روابط عمومی ایشان بوده ایم  و این نشان دهنده اتحاد و همبستگی، همگرایی خانواده بزرگ روابط عمومی بهزیستی در ارائه خدمات شایسته به محرومین  و جامعه هدف سازمان بهزیستی است.

در ادامه آقایان  جهانگیریان رئیس خبرگزاری ایرنا، نجاتی خبرنگار ، جناب آقای بصیری و خانم پیوندی بعنوان فعال فضای مجازی در خصوص اهمیت خبرگزاریها و فضای مجازی در انعکاس عملکرد دستگاههای اجرایی  مطالبی را بیان داشتند و تعامل بیشتر دستگاههای اجرایی در توجه به سرعت و دقت و صحت اخبار و عملکرد آنان را خواستار شدند.

 در پایان تقدیر از خبرگزاری و فعالین فضای مجازی استان سمنان، رابطین روابط عمومی و انتخاب روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان مهدیشهراز دیگر برنامه های این همایش بود.

کد خبر 2126

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد