سیر همدلی مومنانه در قالب نهضت ایران همدل

دکتر فرگل صحاف مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی در گفتگوی زنده تلویزیونی، با بیان عملکرد و اقدامات بهزیستی در راستای کمک های معیشتی برای جامعه هدف بهزیستی، اظهار داشت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر تداوم پویش مومنانه، بهزیستی در این مرحله نیز پویش همدلی مومنانه در نهضت ایران همدل را با عنوان " کرامت علوی ، شور حسینی " از عید غدیر خم تا پایان ماه صفر، اجرا خواهد کرد.

توزیع ۴۷ هزار بسته در مرحله اول رزمایش همدلی مومنانه 

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی در ادامه گفتگوی تلویزیونی از جمع آوری و توزیع ۴۷ هزار بسته کمک های خیرین بزرگوار استان در مرحله اول این رزمایش توسط اداره کل بهزیستی استان خبر داد.
 دکتر فرگل صحاف در این رزمایش که با حضور ارگانهای مختلف برگزار شد ؛ خاطرنشان کرد : اداره کل بهزیستی استان در راستای عملی نمودن بیانات مقام معظم رهبری و اجرای مرحله اول کمک مومنانه  ۴۷ بسته ی کمکهای اهدایی خیرین استان را جمع آوری و بین ۱۰۰ هزار مددجو و معلول تحت پوشش توزیع نمود.

جمع آوری ۳۰۰ میلیون تومان کمکهای مردمی از آغاز دهه امامت و ولایت 

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی در ادامه گفتگو  افزود : این اداره کل علاوه بر مرحله اول رزمایش کمک مومنانه ، در مرحله دوم رزمایش همدلی مومنانه و همزمان با دهه امامت و ولایت، تاکنون کمکهای نقدی و غیر نقدی خیرین به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان را جمع آوری نموده است که این همدلی همچنان ادامه دارد و تلاش ما این است که در اسرع وقت این کمکها را بین جامعه هدف توزیع نماییم.

توانمند سازی اقشار تحت پوشش، هدف غایی بهزیستی 
دکتر صحاف در این ارتباط با اشاره به کمک خیرین به ۴ هزار نفر از مددجویان، معلولین و فرزندانی که در ۱۵۴ مرکز زیر نظر این اداره کل در سطح استان ، توانمند سازی اقشار تحت پوشش را ، هدف غایی بهزیستی دانسته و با خاطرنشان کردن فرهنگ بالای مردم استان، همکاری ارگان ها را لازمه مناسب سازی اماکن جهت تسهیل رفت و آمد معلولین عنوان کرد.

کد خبر 21259

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد