دیدار مدیر کل بهزیستی گیلان با خانواده شهیدان  " علیرضا و شمس الله تسلیمی "

ظهر روز شانزدهم مرداد ماه مدیرکل بهزیستی گیلان دکتر حسین نحوی نژاد به اتفاق اسماعیل حسین زاده مسئول گزینش ، حجت الاسلام حمید نادم مسئول روابط عمومی بهزیستی ، عباس امام پناهی مسئول امور ایثارگران بهزیستی استان ،محمد حبیب دوست مسئول پایگاه بسیج ، کبری راد مشاور مدیرکل درامور شهرستانها ، شادکام مشاور و رئیس دفتر مدیرکل ، پور حبیبی مشاور مدیرکل در امور بانوان و ابراهیمی رئیس بهزیستی شهرستان با خانواده شهیدان " علیرضا و شمس الله تسلیمی " دیدار و گفتگو کردند .

در این دیدار دکتر حسین نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی گیلان گفت: امنیت و اقتدار امروز کشور را مرهون خون شهدا هستیم و خانواده شهدا نمونه واقعی صبر و ایستادگی هستند و فرزندانی را پرورش دادند که مدافع اسلام و انقلاب شدند.

خانواده شهدا و ایثارگران مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارند و با اهدای بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگ و عظیمی را انجام دادند.

وی با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران یک وظیفه است، گفت: شهیدان و ایثارگران مظهر صلابت این مرز و بوم هستند و لازم است همه در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی و فرهنگ ایثار و شهادت از همه ظرفیت ها بهره گیری نمایند.

کد خبر 21249

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد