پیام تبریک سرپرست معاونت توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی و مدیرکل بهزیستی کرمانشاه به مناسبت روز خبرنگار

سرپرست معاونت توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی و مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه به مناسبت روز خبرنگار پیام تبریکی را صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمانشاه،سرپرست معاونت توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی و مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه به مناسبت روز خبرنگار پیام تبریکی را صادر کرد.

در این پیام آمده است:

هفدهم مرداد ماه روز بزرگداشت مقام خبرنگار؛ فرصت مغتنمی است برای پاسداشت نگاه‌ها و اندیشه‌هایی که در قامت قلم و در مسیر حق گویی و حق جویی متبلور می‌شوند تا با برافروختن چراغ صداقت و آگاهی بخشی، پرده از ناآگاهی‌ها بردارند.

طلایه دارانی که نوشته هایشان طلوع حقیقت و بیان درد آنهایی است که فریادشان بی‌صداست و به راستی چه زیباست اندیشه ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه هایی که در خدمت بیان حق برآید.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام عرصه خبر و اطلاع رسانی، به ویژه شهید محمود صارمی؛ این روز شکوهمند را به همه فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی استان خصوصا فرهیختگان همراه بهزیستی استان کرمانشاه تبریک عرض کرده و از تلاش و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها، خدمات بهزیستی و همچنین طرح کاستی‌ها به همراه راهکارهای سازنده قدردانی کرده و موفقیت و سلامتی همه‌ خبرنگاران متعهد و کوشای استان را از درگاه خدای سبحان مسئلت می‌نمایم.

دکتر فاطمه رضوان مدنی

سرپرست معاونت توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور و مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه

کد خبر 21247

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد