تقدیر استاندار کرمانشاه از سرپرست معاونت توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور و مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه

استاندار کرمانشاه از سرپرست معاونت توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور و مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمانشاه، استاندار کرمانشاه در دیدار با دکتر ستاری مشاور رئیس سازمان بهزیستی کشور و مدیرکل دفتر مرکزی حراست از دکتر رضوان مدنی سرپرست معاونت توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور و مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه تقدیر کرد.

وی در این دیدار ضمن تبریک انتصاب شایسته دکتر رضوان مدنی به عنوان سرپرست معاونت توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور از حُسن انتخاب دکتر قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور در واگذاری این مسئولیت به دکتر رضوان مدنی تشکر کرد و اظهار داشت: انصافاً دکتر رضوان مدنی شایسته این جایگاه می‌باشد و با داشتن درایت بسیار بالا و پشتکار فراوان توانسته در سمت مدیرکل بهزیستی استان نیز موفقیت های بسیاری کسب و مشکلات فراوانی را نیز حل و فصل کند و دارای کارنامه موفقی در زمینه کنترل و پیشگیری از آسیب ها و مشکلات اجتماعی می باشد.

مهندس بازوند با اشاره به حضور متعدد خود در استان های مختلف کشور و ارتباط با مدیران کل بهزیستی در سایر استان ها، افزود: خانم دکتر رضوان مدنی نمونه کامل یک مدیرکل موفق هستند که تاکنون بنده مشاهده کرده ام و کارآمدی مدیریتی ایشان بسیار ارزنده و قابل تقدیر است.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: دکتر رضوان مدنی از لحاظ داشتن شخصیت حقیقی سرمایه اجتماعی بزرگی برای استان محسوب شده و یقینا در سطح کشور نیز با درایت کامل و عملکرد خوب موفق خواهد بود. 

کد خبر 21246

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد