پیام تبریک مدیرکل بهزیستی استان مازندران به مناسبت روز خبرنگار

دکتر فرزاد گوهردهی مدیر کل بهزیستی مازندران با صدور پیامی روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت .

 به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران متن پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

"ن و القلم و ما یسطرون"

هفدهم مرداد ماه که به پاسداشت شهادت "شهید محمود صارمی " روز خبرنگار نامگذاری شده فرصتی  است مغتنم ، برای تجلیل و قدردانی از انسان های فرهیخته ای که حرمت قلم و آگاهی را پاس داشته  و تلاش و جزم خویش را در مسیر عدالت ، بازگویی حقیقت و بازتاب واقعیت به کار می گیرند.

رشد و توسعه فرهنگی جامعه مستلزم همت انسان های پرتلاش و صادقی است که بی آلایش در قاموس قلم سختی های کار را به جان خریده و در شرایط اقتصادی ، اجتماعی و تهاجم فرهنگی رسالتی بس خطیر ، حساس و حائز اهمیت را که ضامن بیداری جامعه و ذهن های خفته می باشد داشته و در مسیر تحول ، تعالی و تعاملات سازنده با دستگاه های اجرایی گام بر می دارند.

طلایه داران صبور این عرصه ، که با وجدانی بیدار و رعایت حقوق فردی و معیار های اخلاقی و مطابق با قوانین ، اهتمام خویش را در جهت حفظ صیانت و کرامت جامعه ی هدف بهزیستی  می گمارند و در شرایط حساس فعلی ، که جامعه درگیر مبارزه با ویروس کووید ۱۹ است به عنوان بازوانی توانمند و رسا  ، ما را در اجرای وظایف و ارائه خدمت  هر چه بهتر و بیشتر یاری می رسانند .

اینجانب روز خبرنگار را به همه ی خبرنگاران ، اصحاب رسانه و فعالان عرصه خبر  در  استان مازندران تبریک عرض نموده و سرافرازی و سربلندی شما عزیزان را از ایزد متعال خواستارم. امید است با استعانت و توکل به ذات بی همتای احدیت ، در مسیر انعکاس حق ،شفاف سازی و ارتقای سطح فرهنگی _اجتماعی جامعه موفق و پیروز باشید.

دکتر فرزاد گوهردهی

مدیر کل بهزیستی مازندران

کد خبر 21240

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد