ورامین|باور مدیران به توانمندی تولیدگران داخلی مشکل اقتصاد را حل می کند

امام جمعه موقت ورامین در شهرک صنعتی سالاریه این شهرستان اظهار داشت: باور مدیران به توانمندی تولیدگران داخلی مشکل اقتصاد کشور را تا حد بسیار زیادی حل خواهد کرد.

به گزارش روابط‌ عمومی بهزیستی استان تهران؛ حجت الاسلام سید محسن محمودی در بازدید از کارگاه تولید ویلچر بیان داشت: اگر مدیران به توانمندی تولیدکنندگان داخلی و بومی اعتماد نمایند بدون شک شاهد حل مشکلات اقتصادی می شویم.

محمودی با اشاره به اینکه خدمت به تولید و اشتغال در شرایط فعلی مانند جهاد است، گفت: در شرایطی که همگان در دنیا و بعضاً در داخل تحریم‌ها را عامل به زانو در آوردن نظام ما می‌دانستند اما با یاری خداوند و کمک جهادگران تولید نشان دادیم برای ایران و همت ایرانیان حتی تحریم‌های کمر شکن نمی‌تواند مانعی ایجاد کند و اگر برخی از مدیران به کار و نگاه به داخل نگاه توانمندانه داشته باشند مشکلات تولید هم کاسته خواهد شد.
این مسئول در ادامه با بالا دانستن آمار معلولین دشت ورامین، افزود: شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک به این کارگاه تولیدی دسترسی مطلوبی دارند و با توجه به تعداد رو به فزونی معلولین منطقه در پی مهاجرت پرشمار به دشت ورامین و سکونت در آن، می شود مکانیزمی طراحی کرد که نیاز معلولین منطقه در بحث ویلچر و دیگر ملزومات، در خود ورامین ساماندهی و مرتفع شود.

وی تصریح کرد: حال که شما با روحیه ای فوق العاده و بالا به معلولین و بیماران جامعه خدمات رسانی شایسته و بومی می کنید، شایسته است توسط مراجع ذیربط، مورد تفقد قرار گیرد و بهترین تجلیل از شما و حمایت از صد نفر نیروی شاغل در مجموعه، اعتماد به تولیدات کارگاه شما و عدم خرید اجناس مشابه نامرغوب خارجی است.

شفاهی مدیر و تولید کننده این کارگاه عنوان داشت: در کل کشور چهار و در سطح استان تهران دو کارگاه تولید ویلچر داریم که باعث افتخار و مباهات است که توانسته ایم با تولید بروز ترین و استاندارد ترین ویلچرهای تولیدی با قیمت اندک در راستای تولید به چرخه اقتصاد کشور و خدمت به معلولین و بیماران، گامی کوچک در این راستا برداریم.

وی در ادامه عنوان داشت: در این کارگاه تولیدی ماهیانه حدود یکهزار عدد ویلچر تولید می‌شود و تمامی تجهیزات آن تولید داخل است.

کد خبر 21222

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد