اصفهان| شاهین شهر و میمه| برگزاری همایش بررسی فضای مجازی با محوریت خانواده در شاهین شهر        

همایش بررسی فضای مجازی با محوریت خانواده و با هدف بررسی رویکرد های نو در پرداختن به آسیب های اجتماعی با حضور مدیر کل بهزیستی استان اصفهان در شاهین شهر برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان شاهین شهر و میمه، «مرضیه فرشاد» مدیرکل بهزیستی استان اصفهان عدم قدمت شاهین‌شهر و مهاجرت اقوام مختلف به این شهر را فرصت و تهدید برای شاهین‌شهر دانست و اظهار کرد: افرادی که مهاجرت می‌کنند از لحاظ روانشناسی افرادی با آستانه‌ تحمل بالا هستند که در اصطلاح "تاب‌آور" نامیده می‌شوند و این فرصتی برای شهر است.
وی ادامه داد: مهاجرت اقوام مختلف با آداب و رسوم و دیدگاه‌های متفاوت باعث بروز شکاف فرهنگی در جامعه می‌شود و این نیز تهدیدی در حوزه اجتماعی است.
فرشاد افزایش حمایت‌های دوستانه و کاهش حمایت‌های خانوادگی را تغییر الگوی زندگی اجتماعی دانست و افزود: این تغییر در شاهین‌شهر در حال اجرایی شدن است و اکنون برای اظهار نظر در مورد مفید یا مضر بودن این تغییر الگو زود است.
مدیرکل بهزیستی استان اصفهان با اشاره به فعال بودن اورژانس اجتماعی در شاهین‌شهر، اظهار کرد: به دلیل عملکرد صحیح و فعالانه این اورژانس در شاهین‌شهر نگرانی خاصی در این شهر وجود ندارد.
وی به مطالبه معلولان جامعه در سطح کشور اشاره کرد و افزود: در کل کشور یکی از دغدغه‌های سازمان بهزیستی مناسب‌سازی شهری برای فعالیت اجتماعی معلولان است.
فرشاد ادامه داد: به دلیل عدم بافت قدیمی در شاهین‌شهر و رشد مطابق با استانداردهای به روزِ ساختار این شهر، با کمترین میزان نارضایتی و گله‌مندی از این شهر مواجه هستیم.

در حاشیه این مراسم فرشاد از کتابخانه الکترونیکی و گویای ویژه معلولین روشندل شهرداری شاهین شهر بازدید نمود.

 

کد خبر 2122

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد