۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۱
غدیر؛ برکه‌ی برکت است و نعمت

در آستانه عید بزرگ غدیر، پیام تبریک سرپرست اداره کل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری" معصومه محمدی" در این پیام با اشاره به اهمیت غدیر برای شیعیان، از آن به عنوان چشمه زلال هدایت نام برد.

متن پیام سرپرست اداره کل بهزیستی استان در زیر آمده است:

غدیر علی، هنوز هم چشمه ای لبریز از آب حیات و دریایی مواج از کرامتهاست. غدیر دریایی از باور و بصیرت در کویر حیرت و هامون ضلالت است تا کام جانها از آن سیراب شود.

غدیر یک کتاب مبین است. سندی برای تداوم خط رسالت در جلوه ی امامت. غدیر برای تشنگان چشمه ی زلال هدایت است و برای ره گم کردگان صراطی است که به سنت پیامبر منتهی می شود.غدیر عید ولایت است.

غدیر؛ برکه‌ی برکت است و نعمت. چرا که خداوند به برکت پیامبر صلی الله علیه و آله و علی علیه السلام و اهل بیت پاکش علیهم السلام بشریت را به اکمال دین و اتمام نعمت خویش مفتخر ساخت.

به شکرانه این نعمت بزرگ لحظه های خود را به سپاس الهی معطر می کنیم و می خوانیم الحمدا... الذی جعلنا مع المتمسکین به ولایة امیر المؤمنین و اولادهم معصومین خدای را سپاس که ما را از متمسکین به ولایت امیر مؤمنان و فرزندان معصومش قرار داد و ما بر این تمسک افتخار می کنیم و مباهات تا لحظه ای که جان در بدن داریم و هستیم و باز می خوانیم الحمدالله الذی هدانا لهذا و ماکنا لفهتدی لو لا ان هدانا الله.

کد خبر 21212

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد