پیام  مدیرکل بهزیستی استان زنجان به مناسبت روز خبرنگار

زنجان | همراهی و تعامل سازنده خبرنگاران، تقویت و استحکام بهترزیستن را به ارمغان می‌آورد مدیرکل بهزیستی استان زنجان به مناسبت روزخبرنگار گفت: اصحاب رسانه نماد شفافیت و آگاهی در جامعه هستند و بی‌تردید تلاش‌های خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه همراه با ارائه پیشنهادها و بیان انتقادات کارآمد، راهکاری سازنده در مسیر رشد و توسعه بهزیستی است .


 متن کامل پیام محمد محمدی  به شرح ذیل است؛
روز خبرنگار ،روز ارج نهادن به تلاشگران عرصه رسانه است که با آگاهی و نقدهای سازنده و شفاف سازی، نه تنها مسئولیت خطیر آگاهی بخشی به افکار عمومی را به عنوان رسالت خویش انجام می دهند، بلکه یاری رسان و انعکاس دهنده آلام کودکان و زنان بی سرپرست ، رفع محدودیت ها و برابری فرصت های معلولین درعرصه بهتر زیستن جامعه هدف هستند.
دانش و تعهد اصلی ترین سرمایه خبرنگاران در ایفای رسالتشان درخدمت به مردم است؛ چرا که تحقق جامعه پویا جز به مدد روشنگری و اطلاع رسانی اصحاب رسانه صورت نخواهد پذیرفت .
اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار و بزرگداشت مقام اصحاب رسانه که در آستانه عید غدیرخم است، از همه کنشگران عرصه رسانه که یار و یاور این اداره کل  در عرصه مسائل اجتماعی،مشکلات معلولین،پیشگیری از معلولیت ها و......هستند ، تقدیر نموده و توفیق روز افزون آن ها را آرزومندم.
محمد محمدی
مدیر کل بهزیستی استان زنجان

کد خبر 21211

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد