پاکدشت|همکاری بهزیستی پاکدشت با دستگاه قضایی شریف آباد توسعه می یابد

دردیدار محمود برزگر و مصطفی توکلی روسای بهزیستی پاکدشت و دادگاه شریف آباد برارتقای برنامه های خانواده محور برای کاهش ورودی پرونده ها تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران ، در این دیدار رئیس اداره بهزیستی شهرستان پاکدشت با قدردانی از  حمایت های دادگستری از فعالیتهای بهزیستی گفت: مجموعه بهزیستی در سطح شهرستان تمام توان خود  را در زمینه مدیریت و کنترل آسیب های اجتماعی به کار برده و در این زمینه با طراحی و اجرای برنامه های علمی و تخصصی درحوزه های مختلف برای به جا گذاشتن کارنامه قابل قبول از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.
محمود برزگر، مدیریت آسیب های اجتماعی را نیازمند عزم ملی و برنامه ریزی کلان کشوری و ورود تاثیر گذار همه سازمان های مرتبط دانست و افزود : قدردان همکاری های خوب دادگستری در پیشبرد اهداف بهزیستی در شهرستان پاکدشت هستیم و امیدواریم با تدوین و ارتقاء برنامه های پیشگیرانه و خانواده محور و در نتیجه  کاهش وکنترل آسیب های اجتماعی ، شاهد کاهش چشمگیر ورودی های بهزیستی و دادگستری در شهرستان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: همکاری خوبی بین بهزیستی پاکدشت و دستگاه قضایی شریف آباد وجود دارد که در پی گسترش و توسعه آن هستیم و تشکیل چنین نشستی بر پایه تقویت این دیدگاه استوار است. 

رئیس دادگاه بخش شریف آباد هم در این نشست، بهزیستی را سازمانی دانست که برای فراهم آوردن زمینه زندگی بهتر اقشار آسیب پذیر خدمات بسیاری ارائه می دهد و یادآور شد: با تقویت نهاد خانواده ، استحکام بخشیدن به روابط افراد در درون خانواده ها می توان از بروز آسیب ها پیشگیری کرد.

کد خبر 21152

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد