خدمات اورژانس اجتماعی در شهر قدس شتاب می گیرد

نشست هماهنگی به منظور رفع موانع پیش روی اورژانس اجتماعی شهرستان قدس و رسیدن به نقطه مطلوب با حضور معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران و مدیران این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران؛ در این نشست محمود ابراهیمی سرپرست روابط عمومی بهزیستی استان تهران، مجید کاویانی دادستان، مسعود مختاری شهردار و پروین یاری زاده رئیس اداره بهزیستی شهرستان قدس نیز حضور داشتند.
در این جلسه، شهرداری متعهد شد نسبت به تأمین مکانی فراخور و شایسته برای ساختمان اورژانس اجتماعی و بهزیستی نیز در مورد تأمین تجهیزات مناسب و نیروی انسانی ماهر، اقدامات قانونی لازم را انجام دهند.
معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران در این رابطه گفت: با توجه به اهتمام و جدیتی که در مسئولان شهر قدس دیدم و تصمیمات خوبی که در این نشست اتخاذ شد، امیدوارم اورژانس اجتماعی در قدس جایگاه حقیقی خود را یافته و در آن قرار گیرد و خدمات بهینه تری را ارائه کند.
مهدی خانکه در ادامه بیان داشت: مسئله اورژانس اجتماعی موضوعی پراهمیت است که با تلاش همگان، بی شک خدمات اورژانس اجتماعی در شهر قدس شتاب لازم را می گیرد و در این راه از دلسوزان و مدیران این شهرستان بابت این نگاهی که دارند، تشکر می کنم.
گفتنی است در پایان این نشست، خانکه از ساختمان فعلی اورژانس اجتماعی و همچنین کلینیک مددکاری همپا بازدید و به کارشناسان و مددکاران خداقوت گفت.

کد خبر 21127

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد