تغییر بنیادین در شیوه جلب و جذب مشارکت های مردم را تجربه می کنیم

معاون امور مشارکتهای مردمی بهزیستی استان تهران با اعلام اینکه امسال بنا به همه گیری ویروس کرونا، ذبح دام به روال سال های گذشته نداشتیم، خاطرنشان کرد: مردم خداجو و خیران گرانقدر با تغییر نوع حمایت خود، جامعه هدف بهزیستی را تنها نگذاشته و نمی گذارند بلکه به نوعی دیگر آنها را یاری می نمایند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، مهشید چوبکار در ادامه افزود: بابت اهتمام و همدلی خیران و مردم و نوع نگاه حمایتی که امسال به نمایش داشتند، کمال تشکر و قدرشناسی را دارم.
وی افزود: امسال، عید قربان متفاوتی را شاهد بودیم و نوعی تغییر بنیادین در شیوه جلب و جذب مشارکت های مردم را تجربه می کنیم که در انجام آن، به لطف خداوند تا اینجا موفق بودیم.
چوبکار در این رابطه اظهار داشت: قریب شش هزار کیلوگرم گوشت تازه با رعایت پروتکل های بهداشتی مصوب و اعلام شده در مراکز مورد تأیید دامپزشکی، تهیه شد که در اختیار جامعه هدف بهزیستی استان قرار گرفت و این میزان تا عید غدیر افزایش خواهد یافت.
معاون امور مشارکتهای مردمی بهزیستی استان تهران در پایان با بیان اینکه در دهه ولایت و امامت سال گذشته بیش از چهل و یک هزار کیلوگرم گوشت تازه جمع آوری و میان نیازمندان توزیع شد، گفت: امیدوارم نگاه بلند خیران ادامه دار باشد و در دهه ولایت و امامت که بین عید قربان و عید سعید غدیر است رقم اهدایی عزیزان خیر در سطح استان افزایشی باشد تا بتوانیم با این شرایط خاص حاکم بر جامعه در پی شیوع کرونا، به نحو شایسته تر و بیشتری به نیازمندان سازمان در استان کمک نمائیم.

کد خبر 21126

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد