در رسانه | تایباد | ۵ مرکز مثبت زندگی در تایباد راه‌اندازی خواهد شد

رییس اداره بهزیستی تایباد گفت: این مراکز بر اساس بند چهار ماده ۲۶ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و با هدف تسهیل ارائه خدمات به جامعه هدف در سه شهر تایباد، کاریز و مشهدریزه افتتاح خواهد شد.

ایسنا/خراسان رضوی / افسانه فدایی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: سه مرکز مثبت زندگی در شهر تایباد، یک واحد در شهر کاریز و مرکز دیگر در صورت تایید مکان مرکز یا در شهر "مشهدریز"ه و یا "ریزه" راه‌اندازی خواهد شد.

وی با اشاره به خدمات این مراکز افزود: ۲۲ وظیفه سازمانی در سطح اموراجتماعی ،توانبخشی و پیشگیری که برای بهزیستی تعریف شده در این مراکز به مددجویان ارائه خواهد شد، این امر کمک موثری به تسهیل ارائه خدمات توسط این نهاد می‌کند.

فدایی بیان کرد: مراکز خدمات بهزیستی که تحت عنوان مثبت زندگی شکل خواهند گرفت در حیطه چارچوب فعالیت بهزیستی در سطح یک خدمات سازمان فعالیت خواهند کرد و با توجه به اینکه طبق برنامه ششم توسعه متولی سلامت اجتماعی سازمان بهزیستی است عمده فعالیت این مراکز در این زمینه است.

وی مطرح کرد: بهزیستی تایباد به ۳۱۰۰ معلول جسمی حرکتی و معلولان دچار مشکلات ذهنی خدمات ارائه می‌کند و با راه‌اندازی این پنج مرکز خدمات با سرعت بیشتر و کیفیت بهتر انجام خواهد شد.

گفتنی است مراکز فوق به محض تجهیز مکان موردنظر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد. 

کد خبر 21112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد