واریز مرحله نخست ودیعه مسکن بحساب مددجویان

مدیر ڪل بهزیستی لرستان از واریز مرحله نخست ودیعه و اجاره مسڪن بلاعوض بحساب مددجویان واجد شرایط با حمایت بنیاد مستضعفان و جانبازان خــبر داد.


بنا به گزارش روابط عمومی اداره ڪل بهزیستی لرستان دڪتر یاری مدیر کل بهزیستی از واریز مرحله نخست کمک های بلاعوض ودیعه و اجاره مسکن به ۴۰۱۹ مددجوی واجد شرایط با حمایت بنیاد مستضعفان و جانبازان خبر داد.
 دکتر یاری تصریح کرد ساختن  مسکن برای مددجویان مشروط  به این امر است که مددجو دارای زمین یا پروانه ساخت باشد و متاسفانه اکثریت قریب به اتفاق مدد جویان از این امکان محروم هستند.
وی در ادامه گفت تا کنون اعتباری برای ودیعه و یا اجاره مسکن از محل اعتبارات ملی در اختیار بهزیستی قرار نگرفته است.
دکتر یاری در ادامه گفت: این تسهیلات بر اساس اولویت در اختیار معلولین سرپرست خانوار با شدت معلولیت شدید و خیلی شدید با بعد  خانوار سه نفر و همچنین خانوارهای دارای حداقل دو عضو معلول که سرپرست خانوار دارای معلولیت باشد و نیز زنان سرپرست خانوار که معلولیت داشته و یا احیانا بعد خانوار آنها حداقل سه نفر باشد.
 وی در پایان خاطر نشان کرد مبلغ واریزی برای مددجویان شهری ۴ میلیون و۸۰۰ هزار تومان و برای مددجویان ساکن مرکز استان ۶ میلیون تومان می باشد که مبلغ ۱۹ میلیارد و ۳۸۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بحساب ۴ هزار و ۱۹ نفر در سراسر کشور واریز و از طریق پیامک به این عزیزان اطلاع رسانی شده است.

کد خبر 21110

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد