خدمات بهزیستی از گسترش منکراتی همچون آسیب های اجتماعی پیشگیری می کند

جلسه توجیهی ستاد امر به معروف با حضور اعضا و مسئولین ستاد در سالن شهید ارشاد بهزیستی استان کرمان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان ، عباس صادق زاده مدیر کل با اشاره به اهمیت گسترش  فریضه الهی امر به معروف گفت : امر به معروف  در سازمان ها ومحیط های اداری باید متناسب با ماموریتهای هر سازمانی انجام شود. 

وی یادآور شد : سازمان بهزیستی به لحاظ نوع وظایفی که در موضوع  مسئولیت اجتماعی بر عهده دارد ، محل مناسبی برای ظهور وبروز این فریضه الهی  است .

صادق زاده ارائه خدمت صادقانه وبی منت در سازمان بهزیستی را  نمونه  بارز گسترش امر به معروف دانست و افزود : توسعه وترویج مسیرهای طراحی شده خدمت در بهزیستی  منجر به ارائه خدماتی به جامعه شده  که به درستی میتوان از آنها به عنوان بهترین جلوه انجام این فریضه یاد کرد .

مدیرکل بهزیستی استان کرمان  برخورد صحیح ورفتار مناسب با مراجعین  و خدمت بگیران خاص این سازمان را مصداق بارز امر به معروف ، توصیف کرد و با ابراز امیدواری برای توسعه وتقویت این روند در شرایط کنونی جامعه اظهار داشت :  با ارائه خدمات مورد نیاز از گسترش منکراتی همچون شیوع اعتیاد ، اعمال خشونت  علیه زنان ، کودکان و سالمندان ، افزایش رو به رشد درخواست های طلاق ومسائلی از این نوع پیشگیری می شود .

حجه الاسلام محمد جواد سعادت فر معاون اجتماعی ومطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فعالیت های بهزیستی را مدیریت اجنماعی ، تامین رفاه وآسایش در سطح جامعه در جنبه های فردی واجتماعی دانست وافزود :  با توجه به گستره ونتایج حاصله از فعالیت ها وخدمات گسترده بهزیستی اقدامات این سازمان را به واقع نمونه ای از فریضه امر به معروف ونهی از منکر می دانیم .

و ی در تشریح  فعالیت شورای امر به معروف ونهی از منکر در ادارات گفت : فعالیت این شورا نباید فقط  به تذکر دادن و بیان مشکلات محدود شود،  بلکه علاوه بر شناسایی به موقع مشکلات با ارائه راهکارهای کارشناسی وعالمانه مکمل اجرای صحیح ودرست این فریضه در مجموعه های اداری وسازمانی باشیم .

کد خبر 21100

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد