تقدیر مدیرکل بهزیستی گیلان از خدمات مجموعه سازمان نظام مهندسی جهت مناسب سازی در سطح استان

صبح روز سیزدهم مرداد ماه دکتر حسین نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی استان گیلان باتفاق سید مهدی خدمت بین دانا معاونت پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی ؛ مهندس امین حسینی کومله مسئول دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان ، حجت السلام حمید نادم مدیر روابط عمومی بهزیستی گیلان با مهندس عبدالرضا قاسمیان ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان دیدار کردند .

در این جلسه دکتر نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی گیلان و دبیر ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان ضمن تشکر و قدردانی از تلاشها و زحمات مجموعه سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان در راستای مبحث مناسب سازی در سطح استان بر لزوم ایجاد شرایط لازم جهت دسترسی همه جانبه معلولین عزیز و سالمندان گرامی و حفظ شان و منزلت آنان در سطح معابر شهرها و ادارات استان تاکید داشتند و نسبت به تبیین اهداف سازمان بهزیستی در خصوص موضوع مناسب سازی و ضرورت اجرایی شدن قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت توسط کلیه دستگاه های اجرایی و نهادها اشاره نمودند.

وی به اهمیت بسیار زیاد فرهنگ سازی و آگاه سازی جامعه بمنظور رعایت نکات و دستورالعملهای مربوط به مناسب سازی در احداث ساختمانهای تجاری و شخصی نیز اشاره و بر لزوم همکاری و همراهی همه جانبه سازمانهای تخصصی از جمله سازمان نظام مهندسی ساختمان با سازمان بهزیستی به عنوان متولی امر مناسب سازی و دبیر ستاد هماهنگی و مناسب سازی در سطح کشور تاکید نمودند.

در ادامه این دیدار مهندس قاسمیان ، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان از اقدامات سالهای گذشته این سازمان در مبحث مناسب سازی و عزم جدی این سازمان بمنظور اجرایی شدن ضوابط و مقررات ابلاغی در طراحی ، اجرا و نظارت بر پروژه های عمرانی تاکید نمودند.

مهندس چایچی کارشناس کنترل نظارتی سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان و عضو اصلی کمیته تخصصی ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان نیز گزارشی از عملکرد این سازمان در خصوص مبحث و موضوع مناسب سازی ارائه کردند.

در این جلسه برخی از اعضای کمیته تخصصی ستاد مناسب سازی استان از قبیل مهندس ثریایی کارشناس معاونت شهرسازی شهرداری رشت و همچنین آقای مهرگان دبیر شورای هماهنگی معلولین استان نیز حضور داشتند.

در خاتمه این جلسه با تقدیم لوح سپاس و یادبودی توسط دکتر حسین نحوی نژاد ، مدیرکل بهزیستی گیلان از مهندس قاسمیان ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان تقدیر و قدردانی بعمل آمد.

کد خبر 21097

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد