کلنگ احداث ۶۳ واحد مسکن جامعه هدف بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری در قالب تفاهم نامه با قرارگاه خاتم الانبیاء(ص)  به زمین زده شد

احداث ۶۳ واحد مسکن جامعه هدف بهزیستی با همکاری قرارگاه خاتم الانبیا (ص) برای نخستین بار در استان اجرایی می شود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی چهارمحال و بختیاری" معصومه محمدی"سرپرست بهزیستی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه احداث مسکن برای مددجویان زیر پوشش بهزیستی استان در قالب تفاهم نامه با قرارگاه خاتم برای نخستین بار در استان است که اجرایی می‌شود، افزود: زمین به عنوان تنها آورده مددجو برای احداث این واحدهای مسکونی در مناطق شهری و روستایی است.

محمدی در آیین کلنگ زنی واحدهای مسکن در شهرستان بن که با حضور نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع)و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد، افزود: این واحدهای مسکونی در متراژ ۶۰ متر احداث می‌شود که ۷۵ درصد هزینه احداث این مسکن‌ها را بهزیستی و ۲۵ درصد را قرار گاه خاتم الانبیاء پرداخت می‌کند.

وی اظهارداشت: این مسکن‌ها در مناطق شهری و روستایی با اولویت معلولان شدید و زنان سرپرست خانوار احداث می‌شود.

سرپرست اداره کل بهزیستی با تاکید بر اینکه طراحی، ساخت و صدور پروانه ساخت این واحدهای مسکونی توسط سه نهاد بهزیستی، بنیاد مسکن و قرارگاه خاتم‌الانبیا انجام می‌شود، افزود: در صورتی که خانواده دارای معلول زمین نداشته باشد، زمین توسط بنیاد مسکن تامین می‌شود.

محمدی اظهار داشت: معافیت از پرداخت هزینه انشعاب آب،  برق و عوارض صدور پروانه ساختمانی این واحدهای مسکونی از طریق سازمان بهزیستی با همکاری بنیاد مسکن پیگیری می‌شود.

به گفته وی، سال گذشته ۲۳۲ واحد روستایی و ۹۰ واحد مسکن شهری برای جامعه هدف بهزیستی در قالب تفاهم نامه‌های مختلف احداث شد.

کد خبر 21093

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد