نذر مهر قربان در بهزیستی خراسان جنوبی با اهدای ۶۵۰۰ کیلو گوشت قربانی برگزار شد

معاون مشارکتهای بهزیستی خراسان جنوبی گفت: بیش از شش هزار و پانصد کیلو گوشت و ۱۵ میلیون تومان کمک نقدی در عید قربان به مؤسسات خیریه و مراکز تحت نظارت بهزیستی استان کمک شد

 به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی معاون مشارکتهای مردمی و اشتغال بهزیستی استان گفت: در روز عید قربان امسال ۳۰ پایگاه جمع آوری نذورات در سطح خراسان جنوبی فعال داشتیم که بحث جمع آوری کمک ها و نذورات نقدی و غیر نقدی مردم متدین استان را بر عهده داشتند.

حسن رحیمی بیان کرد: در خراسان جنوبی تاکنون بیش از شش هزار و پانصد کیلوگرم گوشت در روز عید قربان جمع آوری شده است که بین مددجویان تحت پوشش مقیم مراکز و موسسات بهزیستی استان، و معلولان و مددجویان نیازمند زیر پوشش بهزیستی در سطح استان توزیع شده است

وی با اشاره به کمک های نقدی جمع آوری شده در روز عید قربان گفت: تاکنون حدود ۲۰ تومان کمک نقدی جمع آوری شده است که طی ۲ روز آینده برای تامین بسته های غذایی و گوشت هزینه می شود و در بین مددجویان تحت پوشش توزیع می کنیم.

رحیمی با بیان اینکه سال گذشته حدود سه تن گوشت در روز عید قربان جمع آوری شده بود، ادامه داد: امسال میزان گوشت جمع آوری شده در روز عید قربان حدود ۲۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

معاون امور مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی خراسان جنوبی با توجه به اینکه در دهه امامت و ولایت برای کمک به مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان برنامه هایی خواهیم داشت، افزود: در این دهه مبارک بحث توزیع بسته های غذایی و اجرای ۲ کمپین حمایتی با همکاری ادارات استان و موسسه های خیریه را در دستور کار داریم.

وی در پایان بیان کرد: مردم نوع دوست و خیر هنوز هم می‌توانند نذورات نقدی خاص خود در این ایام را به شماره کارت مجازی بانک مرکزی ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۹۹۳۹۴۴۸ و شماره شبا IR ۶۰۰۱۰۰۰۰۴۱۸۰۰۳۴۵۴۱۹۴۷۶۹۶ واریز کنند.

کد خبر 21088

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد