تکریم و معارفه ذیحساب بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد

مراسم تکریم و معارفه ذیحساب بهزیستی استان باحضور مدیر کل ، معاونین امور اقتصادی و دارایی استان ، مدیرکل ، معاون پشتبانی و رئیس امور مالی بهزیستی در سالن شهید مصفایی اداره کل بهزیستی استان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی کهگیلویه و بویر احمد: غضنفر آرام در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات عبدی گرامی گفت : ذیحسابان بعنوان مشاوران امین در هدایت دستگاهها در مسیر قانونی و رویکرد صحیح مالی نقش مهمی بر عهده دارند.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان نیز سازمان بهزیستی را نهادی حمایتی برای خدمتگذاری و ذخیره سازی حسنات دانست و گفت: یکی از جالبترین و در عین حال سخت ترین حوزه های کاری برای خدمت به نیازمندان سازمان بهزیستی است .

مدیر کل بهزیستی کهگیلویه و بویر احمد: ارتباط  و تعامل بین بخشی را لازمه ارتقاء سطح خدمات سازمان دانست و گفت: همکاری و تعامل موثر حوزه مالی و ذیحسابی، موثرترین راهکار در گسترش خدمات و دستیابی به اهداف سازمانی است.

دکتر مرادی  با تاکید بر ضرورت نگاه ویژه مسئولین به بهزیستی ، خواستار همراهی جهادی و همکاری موثر ذیحساب جدید در حوزه مربوطه شد.

درپایان این نشست از زحمات عبدی گرامی ذیحساب پیشین اداره کل بهزیستی استان  کهگیلویه و بویر احمد تقدیر ومهرداد علمداری  به عنوان ذیحساب جدید معارفه شد .

کد خبر 21083

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد