امیریه دامغان  ا توزیع ۱۱۲ بسته مواد غذایی با همت مرکز خدمات بهزیستی در بین نیازمندان

اسماعیل میرنژاد رئیس مرکز خدمات بهزیستی امیریه در گفتگوی خبری از توزیع ۱۱۲ بسته مواد غذایی با همت مرکز خدمات بهزیستی در بین نیازمندان با ارزش ۳۹۲۰۰۰۰۰۰ریال خبرداد.

 به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان  اسماعیل میر نژاد رئیس مرکز خدمات بهزیستی امیریه دامغان در گفتگو با روابط عمومی بیان داشت:  سازمان بهزیستی، سازمانی خدمت رسان به اقشار نیازمند و محروم جامعه می باشد و مرکز خدمات بهزیستی امیریه از  سال  ۱۳۵۹ فعالیت خود را در جهت خدمت به محرومین و دستگیری از نیازمندان آغاز کرده است.

وی اظهار داشت: این مرکز  در ۷۵ کیلو متری از مرکز استان سمنان و از توابع شهرستان دامغان می باشد که تا کنون خدمات متفاوتی مانند مددکاری، امور مهدها به کودکان و بخشی دیگر از خدمات آن جذب مشارکتهای مردمی می باشد.

 میرنژاد گفت: در حال حاضر ۸۷ پرونده معلولیت در حوزه توانبخشی تحت پوشش این مرکز بوده  که در سال گذشته  مددجویان تحت حمایت در زمینه درمان، اشتغال، مناسب سازی، هزینه تحصیلی و امرار معاش مبلغ ۸۰ میلیون تومان  کمک هزینه در یافت نمودند و در حوزه اجتماعی نیز ۱۰ نفر مددجو تحت پوشش حمایتهای مرکز بوده که هر ۱۰ نفر مستمری ماهیانه  و افزایش یارانه را دریافت می نمایند.

رئیس مرکز خدمات بهزیستی امیریه ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری با همکاری خیرین به منظور شرکت در رزمایش مواسات و کمک های مومنانه اقدام به جمع آوری کمک های نقدی وغیر نقدی کرده است.

ایشان گفت، این مرکزتوانسته است با تهیه ۱۱۲ بسته مواد غذایی به ارزش ۳۹۲۰۰۰۰۰۰ریال شامل برنج، روغن، ماکارانی، گوشت سفید و قرمز، عدس، سویا، قند، شکر و ماکارانی در رزمایش مواسات و کمک مومنانه شرکت و این اقلام بین مددجویان تحت پوشش این مرکز توزیع کند.

لازم به ذکر است مرکز خدمات بهزیستی  امیریه دامغان با دو نفر نیروی انسانی متخصص و حمایت از مددجویان تحت پوشش در ۱۰ روستای اطراف خدمات تخصصی بهزیستی را در حد توان به جامعه هدف بهزیستی و نیازمندان ارائه می دهد.

 

کد خبر 21079

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد