نقش حیاتی و حرفه ای فیزیوتراپیست ها

مدیر کل بهزیستی استان در تجلیل از فیزیوتراپیست های شاغل در اداره کل بهزیستی استان این کارکنان را از نیروهای حرفه ای ، موثر و حیاتی برای جامعه هدف بهزیستی عنوان کرد. دکتر فرگل صحاف با اشاره به خدمات حائز اهمیت این قشر از کارکنان در سلامتی معلولان تحت پوشش این اداره کل با اهداء لوح قدردانی از زحمات و تلاش های آنها، تجلیل نمود.

 متن لوح به شرح ذیل است .

همکار محترم

با سلام و احترام؛

روز ملی فیزیوتراپی، یادآور سال ها تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر فیزیوتراپیست های پیشکسوت و صبور است   که با  کسب استقلال حرفه ای و حق مسئولیت حرفه ای مراکز فیزیوتراپی  به  بار نشسته  است  و اکنون دستان پر توان فیزیوتراپیست ها  با   اتکا   بر  گام های علمی و عملی روز  به روز  توانمندتر  شده  و  خدمات گسترده تر و شایسته تری به بیماران ارائه می شود.

فیزیوتراپی به عنوان بازوی قدرتمند تیم پزشکی همواره جهت توان‌بخشی و نجات بیماران وارد عمل شده و از زمین‌گیر شدن و ناتوانی  بخش قابل توجهی از جامعه که به دلیل حوادث، مشکلات   مادرزادی   یا  کهولت سن دچار مشکل شده‌اند، ممانعت کرده و به زیستی را برای آنها به ارمغان می آورد.

اینجانب به عنوان عضوی از جامعه  بهزیستی، زحمات و تلاش های شما در راه درمان  و توان بخشی به بیماران را ارج  نهاده   و برای تک تک شما عزیزان از خداوند متعال آرزوی سربلندی و کامروایی دارم.

                                                                                                                                                                                                                                                                    

                                                                     با احترام مجدد

                                                                       فرگل صحاف

کد خبر 21051

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد