شاهرود | فعالیت و خدمات مرکز خدمات بهزیستی زمان آباد

مرادی گفت:چتر خدمت در دورترین نقطه استان سمنان برای حمایت از مددجویان و نیازمندان گسترده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان علیرضا مرادی رئیس مرکز خدمات بهزیستی زمان آباد گزارشی از عملکرد این مرکز ارائه کرد.

مرادی با اشاره به ضرورت خدمت رسانی به معلولین و نیازمندان در تمامی نقاط کشور بیان داشت: مرکز خدمات بهزیستی زمان آباد در سال ۱۳۷۲ در ۴۵۰ کیلومتری از مرکز استان از توابع شهرستان شاهرود در حال ارائه خدمات در قالب خدمات مددکاری، مهدکودک و مشاوره و ... می باشد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۸۵ معلول در حوزه توانبخشی تحت پوشش این مرکز بوده که در سال گذشته در زمینه های درمان، خرید خدمات، اشتغال، مناسب سازی، هزینه تحصیلی و امرار معاش مبلغ دویست و ۴۰ میلیون ریال کمک هزینه دریافت نموده و برای ۴۵ نفر خدمات مشاوره ای ارائه شداست.

ایشان افزودند : در حوزه امور اجتماعی ۱۵ مددجو تحت پوشش حمایتهای مرکز بوده که از این تعداد ۱۰ نفر مستمری ماهیانه و افزایش یارانه را دریافت می نمایند.

وی با بیان اینکه چتر خدمت در دورترین نقطه استان سمنان برای حمایت از نیازمندان و مددجویان گسترده است ادامه داد: در حال حاضر مرکز زمان آباد با دو پرسنل به ۳۵ پارچه آبادی در حال ارائه خدمات است که در سال جاری با تکمیل کادر پرسنلی شاهد افزایش سطح خدمات مددکاری، مشاوره ای و... و. و ارائه خدمات شایسته تری را برای جامعه هدف در این منطقه خواهیم بود.

کد خبر 21022

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد