بهزیستی: مردم تهران هزینه قربانی را به مددجویان اهدا کنند

معاون مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی استان تهران گفت: امسال به خاطر شیوع ویروس کرونا و بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی امکان دریافت دام زنده یا ذبح آن در مراکز بهزیستی وجود ندارد و از این رو مردم وجه نذورات قربانی را از طریق شماره حساب‌های اعلامی به مددجویان اهدا کنند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران؛ مهشید چوبکار اظهار داشت: امسال ذبح دام تنها در کشتارگاه‌های مجاز امکان دارد و از این‌رو مردم می‌توانند وجه نقد نذورات را برای رسیدن به نیازمندان واقعی به بهزیستی هدیه کنند.

وی تاکید کرد: مراکز بهزیستی استان تهران به دریافت دام زنده یا ذبح شده مجاز نیست و شهروندان در صورت پرداخت وجه نقد می‌توانند از طریق سامانه ها اقدام یا به مراکز بهزیستی مراجعه کنند.

معاون مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی استان تهران افزود: دو سامانه #۵۵۵*۷۲۴* و #۲*۶*۷* بخش نیکوکاری برای دریافت نذورات در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه کرونا معیشت بسیاری از مددجویان را مختل کرده است، اضافه کرد: خانواده‌های نیازمند و چندمعلولی در این شرایط شناسایی شده‌اند و کمک ها در اختیار نیازمندان واقعی قرار می‌گیرد.

چوبکار ادامه داد: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون با کمک‌های مومنانه و مشارکت خیران ۲۵ هزار بسته معیشتی بین مددجویان در ۱۶ شهرستان استان توزیع شده است و این وضع ادامه خواهد داشت.

کد خبر 21021

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد