تعلیق یکی از مراکز غیر دولتی تحت نظارت بهزیستی در شهرستان آستارا

روابط عمومی بهزیستی استان گیلان از به تعلیق درآمدن فعالیت یکی از مراکز غیر دولتی تحت نظارت بهزیستی در شهرستان آستارا خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان گیلان در پی انتشار فیلمی در خصوص توزیع نامناسب بسته حمایتی بین مددجویان و توانخواهان در  فضای مجازی عنوان شد :  کرامت انسان در قرآن، به عنوان یک اصل آفرینش در نظر گرفته شده و کرامت در سرشت انسان تنیده شده است. خداوند متعال می‌فرماید: «و لقد کرّمنا بنی آدم و حملناهم فی البر و البحر و رزقناهم من الطیبات و فضلناهم علی کثیر مماً خلقنا تفضیلاً؛ ما فرزندان آدم را گرامی داشتیم، و آنان را در خشکی و  دریا بر نشاندیم، از چیزهای پاکیزه روزیشان دادیم و آنان را بر بسیاری از آفریده‌های خود برتری آشکار دادیم.»

توزیع نامناسب بسته حمایتی و دور از شان مددجویان و توانخواهان بهزیستی که توسط یکی از مراکز غیر دولتی تحت نظارت بهزیستی گیلان در آستارا انجام پذیرفت و موجب جریحه دار شدن عواطف مردم کشور شد . سبب گردید بلافاصله موضوع در کمیسیون نظارت استان ، بررسی و مقرر گردید فعالیت مرکز فوق به دلیل تخلف ، رعایت نکردن حفظ کرامت انسانی و نادیده گرفتن پروتکل های بهداشتی تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق در آید .

بهزیستی استان گیلان حفظ کرامت انسانی مددجویان و توانخواهان را جزء اصول اساسی و غیر قابل گذشت دانسته و با خاطیان در این زمینه در هر سطحی به شدت برخورد خواهد کرد. 

کد خبر 21009

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد