برگزاری چهاردهمین جلسه کمیته پیشگیری از بیماریهای واگیردار

علیرضا ایزدپورگفت : عملکرد و ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف مستلزم برنامه ریزی و رعایت اقدامات و پروتکل های بهداشتی مانند فاصله گذاری فیزیکی و رعایت نکات بهداشتی به جد کارکنان است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان چهاردهمین جلسه کمیته پیشگیری از بیماریهای واگیردار با حضور مدیر کل و اعضای کمیته پیشگیری و روئسای شهرستانها بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان در ابتدا عید سعید قربان را به همه ی اعضاء تبریک و ابراز داشتند : با عنایت به بحران موج بعدی کووید ۱۹ و اطلاعات و اخبار مبنی بر مبتلایان در همه ی قشر و سنین و در راستای انجام خدمات و بخشی از فعالیتهای بهزیستی در مراکز و جامعه هدف نگهداری شده در مراکز تحت نظارت از روئسای شهرستانها و کلیه کارکنان و  تمامی پرسنل و کارکنان و تمامی افرادی  که با مددجویان در ارتباط هستند انتظار می رود با مدیریت جهادی و  عزم بیش از پیش در جهت کنترل و پیشگیری از شیوع این ویروس در مراکز و در بین کارکنان تلاشی مضاعف داشته باشند.

مدیر کل بهزیستی استان سمنان گفت: چاره ای جز همزیستی و سازگاری با شرایط کنونی بحران کرونا وجود ندارد و  در شرایط کنونی که بیشتر استانها در وضعیت هشدار و قرمز  قرار دارند عملکرد بهتر و ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف مستلزم برنامه ریزی و رعایت اقدامات و پروتکل های بهداشتی مانند فاصله گذاری فیزیکی رعایت به جد کارکنان در جهت عدم حضور در تجمعات،عدم مسافرت تا حد امکان  و ضرورت رعایت دستورات بهداشتی در ستاد و شهرستانها تا بتوان به شرایط مطلوب مانند قبل بازگشت.

وی افزود: با عنایت به خدمات گسترده بهزیستی و علی الخصوص خدمات ارائه شده در این مراکز و شرایط بحرانی جامعه با تعامل بیشتر و بهتر با خیرین و دیگر نهادهای حمایتی و همچنین جذب نیروهای داوطلب در این مراکز  و افزایش تعاملات برون سازمانی با همدلی وخرد جمعی می توان قدم های موثری برداشت.

مدیر کل در ادامه همچنین به رفت و آمد پرسنل دارای اعلائم بیماری در مراکز ، نظارت در رفت و آمد ها مددجویان و پرسنل را تاکید داشتند و بیان داشت:در مراکز ترک اعتیاد در این شرایط باید تدابیری مبنی بر افزایش بخشهای قرنطینه اندیشیده شود.

مدیر کل بهزیستی استان سمنان در پایان شفاف سازی در ارائه خدمات و تلاش مضاعف در جهت گذر از بحرا ن کووید ۱۹ در این مراکز را  موثر دانستند و بیان داشتند اداره کل بهزیستی استان سمنان در راستای ارائه خدمات مطلوب منتظر پیشنهادات سازنده همگان است..

در ادامه این جلسه اعضاء حاضر و روئسای شهرستانها گزارشی از عملکرد و اقدامات حوزه و شهرستان خود را در خصوص پیشگیری از کرونا ارائه کردند .

کد خبر 21008

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد