تقدیر رئیس سازمان بهزیستی کشور از استاندار استان

دکتر وحید قبادی دانا از استاندار استان سمنان بمنظور همراهی و همدلی موثر در جهت تثبیت، ارتقاء و بالندگی اهداف نظام رفاه و سلامت اجتماعی تقدیر کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، دکتر وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور از علیرضا آشناگر استاندار استان تقدیرکرد.

ریاست سازمان بهزیستی کشور از استاندار استان بمنظور همراهی و همدلی موثر در جهت تثبیت، ارتقاء و بالندگی اهداف نظام رفاه و سلامت اجتماعی تقدیر داشتند.

علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان سمنان با حضور در محل کار استاندار استان لوح تقدیر ارسالی ریاست سازمان بهزیستی را به آشناگر تقدیم کرد .

متن تقدیر بدین شرح است :

برادر ارجمند جناب آقای علیرضا آشناگر

استاندار محترم استان سمنان

با سلام و احترام

خدای را سپاس که در عرصه فعالیت در حوزه سلامت و رفاه اجتماعی، پیشگیری از بروز و شیوع آسیب های اجتماعی و معلولیت ها و توانمندسازی آحاد جامعه هدف با بهره گیری از مدل خرد جمعی و جلب شرکای کاری با عزیزانی همراه شده ایم که با حمایت های موثر و مستمر مارا از ارزشمندترین پشتوانه ها بهره مند نموده اند.

بی تردید فراهم سازی زیر ساخت های مناسب در جهت دستیابی به توسعه پایدار و عدالت اجتماعی مستلزم همیاری و تعامل مثبت و فعال اندیشمندان، مدیران و دست اندر کاران تمامی نهادها و دستگاه های ذیربط و دخیل در عرصه توسعه و رفاه اجتماعی است و حضور مدیران مجرب و خیر اندیش همچون جنابعالی می تواند پیام خوبی برای تقویت و ارتقاء همکاری های فی مابین در راستای ارائه خدمات بهینه و مطلوب به آحاد جامعه و شکوفایی همه جانبه نظام رفاه و عدالت اجتماعی باشد.

لذا ضمن تقدیر از حسن نیت، همراهی و همدلی موثر و همیشگی جنابعالی بویژه با  اداره کل بهزیستی استان و آرزوی تداوم و تقویت این همکاری ها در جهت تثبیت، ارتقاء و بالندگی اهداف نظام رفاه و سلامت اجتماعی و تحکیم اقتدار کشور اسلامی مان، توفیقات روزافزون شما را از خداوند منان مسآلت می نمایم.

دکتر وحید قبادی دانا

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور

کد خبر 21006

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد