توافقنامه همکاری مشترک اداره کل بهزیستی فارس و شرکت شهرک صنعتی فارس

اداره کل بهزیستی فارس و شرکت شهرک های صنعتی فارس برای حمایت از افراد تحت پوشش بهزیستی در استان فارس توافقنامه همکاری مشترک امضا کردند

*برای حمایت از افراد تحت پوشش بهزیستی صورت گرفت*

اداره کل بهزیستی فارس و شرکت شهرک های صنعتی فارس برای حمایت از افراد تحت پوشش بهزیستی در استان فارس توافقنامه همکاری مشترک امضا کردند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی فارس، رییس هییت مدیره شرکت شهرک های صنعتی فارس حرکت صاحبان صنایع را دراستفاده از افراد تحت پوشش بهزیستی در کارخانجات و و کارگاه های صنعتی بزرگ و کوچک را زیبا توصیف کرد : مدیران ما در صنایع همیشه پای کار بوده و از کارهای خداپسندانه استقبال می کنند.
احد فتوحی این توافقنامه را اتفاق خوبی در عرصه حمایت از خانواده ها، اشتغال و امنیت روانی افراد تحت پوشش عنوان و خاطر نشان کرد : 7 هزار هکتار اراضی صنعتی در استان به شکل های مختلف آماده همکاری مشترک برای اجرای این توافقنامه است.


*30 هزار نفر در نوبت مساعدت و مستمری بهزیستی قرار دارند*
مدیرکل بهزیستی فارس گفت : 30 هزار نفر در نوبت مساعدت و مستمری اداره کل بهزیستی قرار دارند.
محمد صادق کشفی نژاد با بیان اینکه جمعیت تحت پوشش معلولین با احتساب معلولین و زنان سرپرست خانوار 157 هزار نفر هستند، اظهار داشت : امیدوارم با این توافقنامه بتوانیم شرایطی را فراهم نماییم تا افراد تحت پوشش و در نوبت مستمری و دریافت کمک از وضعیت نامطلوب خارج شوند.
وی با اشاره به اینکه ظرفیت بسیار مطلوبی در شهرک های صنعتی در حوزه اشتغال زایی وجود دارد، خاطر نشان کرد : ما بر اساس شرایطی که در قانون برایمان پیش بینی شده است در تلاش هستیم تا بتوانیم مشکلات گروه های هدف راکاهش دهیم.
معاون اداره کل بهزیستی فارس جای یک موسسه خیریه اشتغال در مجموعه شهرک های صنعتی را خالی دانست و خاطر نشان کرد : این ظرفیت می تواند به شناسایی مطلوب پتانسیل ها کمک کرده و به جذب گروه هدف سرعت ببخشد.

*پرداخت تسهیلات به 1560 نفر در سال گذشته*
معاون هماهنگی موسسات غیر دولتی ،مشارکت های مردمی و اشتغال بهزیستی فارس از پرداخت تسهیلات به 1560 نفر در سال 98 خبر داد.
پریسا زارعی با بیان اینکه تعهد اشتغال در سال گذشته 2990 نفر بوده است، اظهار داشت : سقف تسهیلات ما از 5 تا 50 میلیون تومان با بهره 4 درصد است.
وی با اشاره به اینکه سقف تسهیلات ویژه کارفرما در گذشته 250 میلیون تومان به ازای جذب 5 نفر تحت پوشش بهزیستی بوده است، تصریح کرد : با پیگیری های انجام شده این عدد به 2 میلیارد تومان به ازای جذب 40 نفر افزایش یافته است.
وی افزایش تسهیلات را فرصت مناسبی برای کارفرمایان دانست و افزود: پرداخت 23 درصد سهم بیمه افراد تحت پوشش بهزستی نیز در کنار افزایش رقم تسهیلات فرصت مناسبی را برای کارفرمایان ایجاد کرده است تا در جذب افراد تحت پوشش بهزیستی پیشرو باشند.
وی کمک بلاعوض و اشتغال در دستگاه های دولتی را از دیگر حمایت های اداره کل بهزیستی از افراد تحت پوشش عنوان و تصریح کرد : این توافقنامه فرصت مناسبی است تا با بهره گیری از بانک اطلاعاتی صنایع برای اشتغال افراد تحت پوشش بر اساس توان و تخصص استفاده نماییم.

کد خبر 20996

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد