جزئیات پرداخت تسهیلات «ودیعه مسکن» به مددجویان بهزیستی

زنجان | مدیرکل بهزیستی استان زنجان با بیان این مطلب، گفت: زنان سرپرست خانوار دارای معلولیت، زنان سرپرست خانوار با بعد خانوار حداقل ۳ نفر، معلولان سرپرست خانوار با شدت معلولیت شدید و خیلی شدید با بعد خانوار حداقل سه نفر، فرزندان ترخیص شده از مراکز شبانه روزی که حداقل ۱۰ سال از تاریخ ترخیص آنها گذشته باشد و خانواده‌های دارای حداقل دو عضو معلول که سرپرست خانوار نیز معلول باشد در اولویت پرداخت این کمک هستند.


به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان محمدی با اشاره به اینکه مبلغ این تسهیلات در شهر تهران ۵۰ میلیون تومان و در کلانشهرها ۳۰ میلیون تومان و سایر شهرها ۱۵ میلیون تومان با ۱۳ درصد سود در قالب قرارداد یک ساله به مستاجران پرداخت می شود، گفت: مستاجر فقط سود را بازپرداخت می‌کند. مبلغ اقساط هم برای شهر تهران ۵۴۰ هزار تومان، شهرهای بزرگ ۳۲۵ هزار تومان و سایر شهرها نیز ۱۶۰ هزار تومان است. بعد از پایان قرارداد هم تسهیلات به بانک عامل عودت داده می شود.

وی در خصوص شرایط دریافت این تسهیلات نیز اظهار کرد: شرایط خانوارها هم این است که فرم ج آنها باید سبز باشد، سابقه مالکیت از سال ۸۴ به بعد نداشته باشند، متاهل یا سرپرست خانوار باشند و حداقل ۵ سال سابقه سکونت در شهر مورد تقاضا را داشته باشند. همچنین باید دارای اجاره نامه رسمی دارای کد رهگیری هم باشند.

محمدی افزود: متقاضیان باید از طریق ارسال پیامک از شماره تلفن همراهی که به اسم خودشان است به شماره ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ ثبت نام اولیه کنند و این مهلت تا روز دوشنبه 13 مرداد تمدید شد.
 

کد خبر 20992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد