51 پایگاه بهزیستی استان کرمانشاه نذورات مردم در عید قربان را جمع آوری کردند

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: 51 پایگاه بهزیستی در سراسر استان کرمانشاه در روز عید سعید قربان نذورات، کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم و خیرین را جمع آوری کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمانشاه، دکتر فاطمه رضوان مدنی اظهار داشت: 51 پایگاه بهزیستی در سراسر استان کرمانشاه در روز عید سعید قربان نذورات، کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم و خیرین را جمع آوری کردند.

وی ادامه داد: سازمان بهزیستی به عنوان یک مرجع ذی صلاح در راستای کمک به فقرا و اطعام نیازمندان آمادگی جمع آوری نذورات مردم و خیرین در عید قربان را دارد.

دکتر رضوان مدنی با بیان اینکه پایگاه های بهزیستی استان کرمانشاه از ساعات اولیه روز عید قربان به دریافت نذورات و کمک های نقدی افراد و خیرین اقدام کردند، گفت: واحدهای تابعه بهزیستی در راستای توزیع و اجرای نیت خیرخواهانه افراد در بین جامعه هدف شامل معلولین، نیازمند و مددجویان تحت پوشش پای کار بودند.

وی با اشاره به وجود 6 پایگاه بهزیستی در شهرستان کرمانشاه برای جمع آوری نذورات مردم در عید قربان، عنوان کرد: اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه واقع در میدان سپاه پاسداران، بلوار زن، بلوار بهزیستی و شماره تماس ۳۸۳۷۷۷۹۱، اداره بهزیستی شهرستان کرمانشاه به نشانی بلوار شهید مصطفی امامی روبه روی پارک معلم، جنب اداره کل آموزش و پرورش استان به شماره تماس ۳۸۲۲۰۹۲۴، مرکز توانبخشی جامع الهیه واقع در شهرک بهداری جنب پارک قائم و تلفن ۳۸۳۵۷۵۶۴  کمک‌ها و نذورات مردم در عید قربان را جمع آوری کردند.

مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه اضافه کرد: مرکز توانبخشی شهید ادبیان به نشانی میدان شهدا، جنب میدان تره بار به شماره تماس ۳۸۲۵۰۷۳۵، شیرخوارگاه معتضدی واقع در خیابان اربابی به شماره تلفن ۳۸۲۷۱۶۵۶ و مرکز اورژانس اجتماعی واقع در شهرک معلم، میدان حافظ، خیابان دهخدا، رو به روی مسجد رضوی و شماره تلفن ۳۴۲۶۹۵۴۴ از دیگر پایگاه‌های بهزیستی استان برای جمع آوری نذورات مردم و خیرین بود.

وی افزود: خیرین گرامی می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت۱۶ رقمی
۶۳۶۷۹۵۷۰۶۵۳۸۹۲۰۲
و کد دستوری #۱۴۰۰۰۰۷*۴*۷۳۳*
به نام مشارکتهای مردمی بهزیستی استان کرمانشاه واریز و کمک های غیر نقدی را به پایگاه های جمع آوری نذورات و قربانی بهزیستی در سراسر استان تحویل دادند.

کد خبر 20990

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد