بهزیستی همراه سخاوت عیدانه مردم استان

مرضیه فرشاد مدیر کل بهزیستی استان اصفهان از آمادگی بهزیستی استان برای دریافت نذورات عیدانه ی مردم استان خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، مرضیه فرشاد اظهار داشت: در آستانه فرا سیدن عید سعید قربان تمامی ادارات بهزیستی  و مراکز شبانه روزی بهزیستی در سراسر استان، آماده دریافت نذورات، قربانی و کمک های موردی سخاوت مندانه مردم استان جهت توزیع در میان جامعه هدف تحت حمایت هستند.
وی گفت: با توجه به تصمیم کمیته پیشگیری از بیماری های واگیر سازمان بهزیستی کشور و به منظور پیشگیری از انتقال ویروس کرونا و تامین و حفظ سلامت کارکنان و مقیمان مراکز تحت پوشش بهزیستی استان، برگزاری هر گونه جشن و مراسم بصورت گردهمایی حضوری، دید و بازید ایام عید حتی به صورت خانوادگی در مراکز و موسسات تحت پوشش بهزیستی ممنوع است. بر اساس بخش نامه این کمیته دریافت دام زنده و ذبح در مراکز سازمان بهزیستی ممنوع است. با این وجود، مردم سخاوتمند استان می توانند نذورات و قربانی های خود را که با ذبح بهداشتی ذبح می شوند به ادارات بهزیستی شهرستان ها و مراکز تحت نظارت تحویل نمایند.
فرشاد افزود: علاوه بر این مردم سخاوتمند و خیر استان می توانند نذورات خاص این ایام را از طریق شماره کارت مجازی 6367957082092383 یا کد دستوری #2002*6655* به صورت غیر حضوری به دست توانخواهان و مراکز تحت نظارت بهزیستی استان برسانند.


 

کد خبر 20971

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد