حضور مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی در جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاههای تابعه وزرات تعاون وکارورفاه اجتماعی استان در شاهین دژ

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی در جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاههای تابعه وزرات تعاون وکارورفاه اجتماعی استان به همراه نماینده مردم شاهین دژ در مجلس شورای اسلامی در فرمانداری شهرستان شاهین دژ حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی؛ دکتر سعید فریور در این جلسه تعداد مددجویان توانبخشی مستمری بگیر شهرستان را ۴۱۰ نفر اعلام کرد و افزود: مددجویان که کمک هزینه معیشتی دریافت می کنند ۳۳۰ نفر،دریافت کنندگان خدمات توانبخشی ۶۲۴ نفر، مددجویان امور اجتماعی ۲۸۷ نفر و پشت نوبتی دریافت مستمری در شاهین دژ ۱۵۰ نفر هستند که برای رفع مشکلات این قشر نیازمند تامین اعتبار برای جذب در چرخه حمایتی بهزیستی هستیم. 

وی ضمن انتقاد از عدم همکاری دستگاههای اجرایی در اجرای قانون ۳درصد استخدامی معلولان ،خواستار اجرای این قانون در ادارات شد. 

فریور مشکل تامین اعتبار را از معضلات اساسی عنوان کرد و گفت: با افزایش چندبرابری قیمت ها و عدم تخصیص اعتبار کافی جهت پرداخت هزینه های درمانی و وسایل توانبخشی و بهداشتی برای توانخواهان ومددجویان با مشکل مواجه هستیم که رفع این مشکل نیازمند مساعدت جدی است. 

مدیرکل بهزیستی استان پرداخت وام اشتغال به مددجویان را بستری برای خودکفایی جامعه هدف بهزیستی دانست و افزود: سختگیری های بانکهای عامل در خصوص ضمانت مددجویان وتوانخواهان از مشکلات متقاضیان وام است که لازم است جهت رفع این معضل نیز سازوکار لازم لحاظ شود.

کد خبر 20965

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد