پردیس|ثبت ۳ هزار تماس موثر در اورژانس اجتماعی پردیس

کارشناسان اورژانس اجتماعی به سه هزار تماس تلفنی موثر پاسخ دادند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس اداره بهزیستی شهرستان پردیس با اعلام مطلب بالا اظهار داشت: 
به اورژانس اجتماعی بیش از ۱۵۰ پرونده با مداخلات به هنگام در حوزه همسر، کودک، سالمند و معلول آزاری ارجاع شده است.  
ابوالفضل کرمانی در خصوص نگهداری از کودکان بی بضاعت پردیس گفت: نگهداری از کودکان خانواده‌های بی بضاعت در مهد روستای سعیدآباد جاجرود با یک وعده غذای گرم و نگهداری از دختران بی سرپرست نیز در بومهن انجام می شود.
وی با اشاره حداقل زمان ممکن برای اعزام تیم سیار، خاطر نشان کرد: کارشناسان اورژانس اجتماعی در کمترین زمان ممکن برای حل مشکلات با مشاوره و یا ارجاع به سیستم قضایی اقدام می نمایند و تا کنون ۵۴ مورد ساماندهی در مراکز بهزیستی، دویست و ۶۰ مورد آموزش و چهارصد و ۵۸ مورد مداخله را در پرونده خدمات رسانی اورژانس اجتماعی شهرستان داریم.
وی در ادامه گفت:غربالگری بینایی و پیشگیری از نابینایی ده هزار و پانصد و ۸۲ کودک ۳ تا ۶ ساله و شنوایی سنجی یک هزار و ۳۲ نوزاد شیرخوار در حوزه امور پیشگیری اداره بهزیستی صورت گرفته است.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان پردیس در پایان با بیان اینکه کارشناسان شهرستان تمام وقت آماده ذیرش دیدگاه ها و نظرات مردم هستند، اذعان داشت: در مراکز مشاوره از دویست و ۷۱ مورد معرفی ۸۰ مورد به سازش منجر شده و سامانه ۱۴۸۰ اداره بهزیستی در تمام ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به متقاضیان است.

کد خبر 20955

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد