یزد|مرکز روزانه آموزشی، توانبخشی بیماران روانی مزمن شاد آفرید در یزد افتتاح شد

همزمان با گرامیداشت هفته بهزیستی؛ مرکز روزانه آموزشی، توانبخشی بیماران روانی مزمن شاد آفرید با حضور دکتر اختیاری؛ نماینده زرتشتیان ایران در مجلس شورای اسلامی، سپنتا نیکنام؛ عضو شورای شهر یزد، نادر هومنیان؛ سرپرست بهزیستی استان یزد افتتاح شد

در مراسم افتتاح این مرکز سرپرست بهزیستی استان یزد طی سخنانی گفت: این مرکز شصت و هفتمین مرکز روزانه بهزیستی در استان یزد است که امروز افتتاح شد.
نادر هومنیان با اشاره به تاریخ تاسیس بهزیستی در سال 59 گفت: بهزیستی از تلفیق 16 نهاد و مؤسسه تأسیس و در حال حاضر 190 فعالیت بر عهده این سازمان است.
 وی با اشاره به اعتبار پایین بهزیستی در خدمت رسانی به جامعه هدف گفت: متأسفانه رویکردی که در بدنه هیأت دولت است در راستای افزایش این اعتبار نیست.
وی تکالیف اجتماعی صنایع در حوزه مسائل اجتماعی را یادآور شد و خواست که این مسئولیت در راستای کاهش آسیب های اجتماعی انجام شود.
سرپرست بهزیستی استان یزد بر مناسب سازی فضاهای شهری در یزد به عنوان شهر جهانی تاکید کرد و گفت: با همکاری دستگاههای مرتبط بویژه شهرداری باید تلاش کنیم استان یزد را به عنوان شهر بدون مانع برای سالمندان و معلولین در کشور معرفی کنیم.

کد خبر 2095

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد