مهر قربان در انتظار نگاه شما خیر مهربان

معاون مشارکتهای مردمی از مردم عزیز و خیران گرانقدر دعوت نمود تا با هر سطحی از درآمد و توان مالی در نذر قربانی برای جامعه ی هدف بهزیستی شرکت نمایند

معاون امور مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی استان گفت: برای کمک رسانی بیشتر به جامعه ی هدف بهزیستی و. معلولان سرپرست خانوار های نیازمند، زنان و فرزندان بی سرپرست دو طرح پویش عیدی ، ما هم می‌توانیم سهیم باشیم و ساماندهی نذورات نقدی و غیر نقدی در عید قربان اجرایی می‌شود.
حسن رحیمی افزود افزود: در طرح پویش عیدی حجاج سال های گذشته ، هزینه ولیمه، قربانی و نذورات حج از طرف حجاج و خیران به مددجویان بهزیستی اهدا می‌شود.
رحیمی بیان کرد: همچنین در طرح "ما هم می‌توانیم سهیم باشیم" به علت افزایش قیمت در ذبح گوسفند از افراد علاقه مند درخواست شده است تا با واریز مبلغ پنجاه هزار تومان به بالا هر خانواده با هر توانی که دارند در ذبح گوسفند و توزیع آن بین محرومان و نیازمندان جامعه ی هدف بهزیستی سهیم باشند.
 وی گفت: در طرح ساماندهی نذورات نقدی و غیر نقدی نیز علاقه مندان می‌توانند گوشت قربانی و نذورات نقدی و غیر نقدی خود را به پایگاه‌های اعلامی از سوی بهزیستی و ادارات بهزیستی شهرستان ها اهدا کنند.
معاون امور مشارکت‌های مردمی و اشتغال اداره کل بهزیستی استان گفت: همچنین برای دریافت نذورات نقدی شماره کارت 636795079939448
 و شماره شبا IR600100004180034541947696 بانک مرکزی در نظر گرفته شده است و خیران می‌توانند نذورات خود را به این شماره کارت و حساب ها واریز کنند.

کد خبر 20947

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد