پیام تبریک مدیرکل بهزیستی استان بوشهر به مناسبت عید سعید قربان

با فرارسیدن عید سعید قربان دکتر علیرضا حاجیونی مدیرکل بهزیستی استان بوشهر ، طی پیامی عید سعید قربان، عید بندگی و مغفرت الهی را به عموم مسلمانان، خصوصاً همکاران و جامعه هدف بهزیستی استان تبریک و تهنیت گفت

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان، دکتر علیرضا حاجیونی مدیر کل بهزیستی استان طی پیامی عید قربان را به جامعه هدف و کارکنان بهزیستی استان تبریک گفت. 

در این پیام آمده است :

به نام خدا

عید قربان یادآور عبور پیروزمندانه از آزمون سخت و سنگین الهی حضرت خلیل الرحمن(ع) است که با دل کندن از تمامی تعلقات دنیوی و قربانی کردن نفس سرکش، راه و رسم طاعت و بندگی و گذشتن از خود و دلبستگی ها را به انسان می آموزد . پاک ترین عید مسلمانان ، عید بندگی و نشانه ایثار، عشق و اطاعت از فرمان خداوند بی هیچ قید و شرطی ، نشانه ایمان انسان راستین به خالق یکتا و بی همتا است.

  اینجانب ضمن گرامیداشت فرارسیدن عید سعید قربان ، باشکوه‌ترین و زیباترین جلوه تعبد و اطاعت در برابر معبود و عالیترین مرحله بندگی و عبودیت به درگاه حضرت باریتعالی را به مسلمانان ، ملت شریف ایران، شرکای اجتماعی بهزیستی، خصوصا همکاران ساعی و پرتلاش خود در استان تبریک و تهنیت عرض می نمایم . از درگاه ایزد احدیت توفیق درک واقعی پیام این عید اضحی که همانا ایثار، فداکاری، وحدت و دلدادگی و بندگی بر آستان حضرت دوست است و همچنین کسب معنویت و بهره مندی بیشتر از فیوضات این روز عزیز و خدمت مطلوبتر به جامعه هدف سازمان را مسئلت می نمایم.

دکتر علیرضا حاجیونی 

مدیر کل بهزیستی استان بوشهر 

کد خبر 20929

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد